Hibridi su skoro beskorisni, a potpuno elektricni su daaaaaleko od funkcionalnih osim onih koji ne izlaze iz grada. Trenutno su donekle prakticni jedino elektro skuteri motori trotineti atv ali su im cene daleko od prakticnih... za solidan elektro motor potrebno je izdvojiti vise novca nego za novu R1
Ajde auto na struju, ali hibrid je cit promasaj, jednako trosi i zagadjuje ko i svaki benzinac samo sto je visestruko skuplji i onda sefalis kako imas hibrida
A sta nama u zemlji Srbiji vredi da vozimo na plin,hibride,elektricne.To u svetu ko ima,placa mnogo manje dazbine pri registraciji.Kod nas to nikog ne zanima,placate isto.Ugradite plin,atestirate plin,svake pete godine atest i sta je drzava za vas uradila.Nista!!!U Nemackoj bi platili 50% od redovne cene.A o hibridima i elektricnim,kod nas ne vredi ni pricati.Suvise skupo,ne dobijate nista.Infrastruktura za takva vozila nula,obucenost servisera nula itd.
Laze drzava kupio Sam SUzuki ignis - hybrid , Nije moguce dobiti Novac ,nov sa fakturom ,oni razmatraju mesecima , kad odluce , a ti cekaj , sarena laza
Automobili na struju su kap u moru koja ne pravi veliku razliku posto je i dalje velika vecina vozila pokretana motorima s unutarnjim izgaranjem. Uostalom pravo je pitanje na koje strucnjaci jos nisu dali pravi odgovor a to je koliko u stvarnosti zagaduju elektricna vozila koliko energije trose i kako se do te energije dolazi zatim pravljenje i recikliranje litijumskih baterija i nakraju sama sigurnost vozila kod kojih prilikom sudara moze vrlo lako doc do zapaljenja ako ne i do ekspolozije ukoliko dode do ostecenja baterija, ima onih koji slijepo vjeruju u tu elektro pricu al nije zlato sve sto sija.
Subvencije za električna vozila se daje iz razloga smanjenja zagađena i efekta ima ako se proda mnogo električnih umesto konvencionalnih vozila. Kod nas je to zanemarljiv broj, kako onih sa sus motorima a naročito hibrida i električnih, pa je i efekat nikakav. Znači država zbog smanjenja zagađena na nivou statističke greške daje 2500 evra nekome ko kupuje auto vredan 30.000 evra pa na gore, umesto da tim novcem reši neki socijalni problem, nekom pomogne U lečenju i sl
Hulk
2.500 mi mnogo znači. Samo da pronadjem još 37.500
Podelite komentar
Alex
Postavite neke merače zagađenosti vazduha oko železare u Smederevu ako smete. Nisu kola u pitanju.
Podelite komentar
Goran
@Alex
Neka postave merace zagadjenosti i oko Obrenovca.
Podelite komentar
Goran
A da vas pitam, ko moze da priusti takve automobile i uz subvencije? 80% gradjana ne.
Podelite komentar
Igor
Hibridi su skoro beskorisni, a potpuno elektricni su daaaaaleko od funkcionalnih osim onih koji ne izlaze iz grada. Trenutno su donekle prakticni jedino elektro skuteri motori trotineti atv ali su im cene daleko od prakticnih... za solidan elektro motor potrebno je izdvojiti vise novca nego za novu R1
Podelite komentar
Zeljko
Kako ide? Pa ide odlicno, sutra uplacuj em Teslu od 84.000 € pa mi te 2,5 hiljade od drzave I te kako znace
Podelite komentar
Map
Ajde auto na struju, ali hibrid je cit promasaj, jednako trosi i zagadjuje ko i svaki benzinac samo sto je visestruko skuplji i onda sefalis kako imas hibrida
Podelite komentar
Dragan
A sta nama u zemlji Srbiji vredi da vozimo na plin,hibride,elektricne.To u svetu ko ima,placa mnogo manje dazbine pri registraciji.Kod nas to nikog ne zanima,placate isto.Ugradite plin,atestirate plin,svake pete godine atest i sta je drzava za vas uradila.Nista!!!U Nemackoj bi platili 50% od redovne cene.A o hibridima i elektricnim,kod nas ne vredi ni pricati.Suvise skupo,ne dobijate nista.Infrastruktura za takva vozila nula,obucenost servisera nula itd.
Podelite komentar
bob.
Laze drzava kupio Sam SUzuki ignis - hybrid , Nije moguce dobiti Novac ,nov sa fakturom ,oni razmatraju mesecima , kad odluce , a ti cekaj , sarena laza
Podelite komentar
Sibin
@bob.
Nista novo,sve je bajno dok ne treba u praksi da se to pokaze a onda shvatis da je drzava šuplja skroz!!!
Podelite komentar
Volim i ja Vas
@bob.
Suzuki Ignis je micro hybrid to je prodavac trebao odmah da ti kaze , sve vreme mu radi motor sa unutrasnjim sagorevanjem zato nema subvencije
Podelite komentar
Ime
Automobili na struju su kap u moru koja ne pravi veliku razliku posto je i dalje velika vecina vozila pokretana motorima s unutarnjim izgaranjem. Uostalom pravo je pitanje na koje strucnjaci jos nisu dali pravi odgovor a to je koliko u stvarnosti zagaduju elektricna vozila koliko energije trose i kako se do te energije dolazi zatim pravljenje i recikliranje litijumskih baterija i nakraju sama sigurnost vozila kod kojih prilikom sudara moze vrlo lako doc do zapaljenja ako ne i do ekspolozije ukoliko dode do ostecenja baterija, ima onih koji slijepo vjeruju u tu elektro pricu al nije zlato sve sto sija.
Podelite komentar
Aca
@Ime
Ti nemas pojma a odakle ti stize Benzin i Diesel e razmisli sta ti to pricas / pises
Podelite komentar
Neko
Subvencije za električna vozila se daje iz razloga smanjenja zagađena i efekta ima ako se proda mnogo električnih umesto konvencionalnih vozila. Kod nas je to zanemarljiv broj, kako onih sa sus motorima a naročito hibrida i električnih, pa je i efekat nikakav. Znači država zbog smanjenja zagađena na nivou statističke greške daje 2500 evra nekome ko kupuje auto vredan 30.000 evra pa na gore, umesto da tim novcem reši neki socijalni problem, nekom pomogne U lečenju i sl
Podelite komentar