• 2

Tomislav Momirović prvi dan na poslu: Kada će Užičani do Beograda stizati za sat i 45 minuta?

Momirović je sa predstavnicima C C C C razgovarao o aktuelnim pitanjima na projektu, kao što su eksproprijacija zemljišta, izdavanje građevinskih dozvola...

  • 2
POZEGA AUTOPUT MOMIROVIC

Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Novi ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović prvi put je bio na terenu, te kontrolisao radove na velikim infrastrukturnim projektima, a posetio je gradilište deonice autoputa "Miloš Veliki" od Preljine do Požege od 30,9 km, gde je dobio potvrdu od izvođača da će ta deonica biti gotova do kraja 2021.

- Ovo je moja prva aktivnost kao resornog ministra. Politika predsednika Republike je zaista ostvarila mnoge uspehe na polju instrastrukture, ali nijedan uspešan projekat nije tako vidljiv kao ovaj autoput ''Miloš Veliki''" - rekao je Momirović za Tanjug, nakon sastanka sa predstavnicima kineske kompanije C C C C i obilaska radova na tunelu Laz, koji će biti jedan od najvećih tunela u Srbiji od skoro tri kilometra dužine.

Kaže da su decenijama unazad ljudi prolazili starim putem rizikujući svoje živote, jer nije postojao autoput i da je i lično ranije tu skoro svakodnevno prolazio i bio spreman da se opkladi da tuda nikada neće proći autoput.

Izrazio je zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova na deonici Preljina - Požega, gde se trenutno izvode radovi na tunelima Laz i Munjino Brdo, a započeti su radovi na trasi i mostovima. Ističe da je izvođač pokazao ozbiljnost i kvalitet, na čemu je zahvalio kineskoj kompaniji, kao i investitoru Putevima Srbije.

Momirović je sa predstavnicima C C C C razgovarao o aktuelnim pitanjima na projektu, kao što su eksproprijacija zemljišta, izdavanje građevinskih dozvola, ali i poštovanje mera protiv širenja kovida 19.

Potvrdio je da do kraja 2021. godine treba da bude završena cela deonica od Preljine do Požege i istakao da će posebno biti važno što će biti u funkciji deo od Preljine do Pakovraće, koji će značajno rasteretiti saobraćaj u Čačaku, pošto svi koji idu ka Crnoj Gori i BiH više neće morati da prolaze kroz grad.

Takođe, apelovao je na izvođače, ali i sve druge, da poštuju mere protiv širenja korona virusa, ukazujući da taj virus ne ugrožava samo naše živote, već i ekonomiju i preti da se vratimo unazad i anulira sve što je do sada postignuto.

Inače, iskop Tunela Laz je počeo 21. februara ove godine i do sada je u levoj cevi urađeno 286 metara, a u desnoj 341 metar.

Sa iskopom tunela Munjino brdo, koji će takođe biti jedan od najvećih tunela, počelo se 25. maja ove godine i do sada je urađeno 141 metar u levoj cevi, a u desnoj 48 metara.

Svakodnevno je na radovima u ta dva tunela angažovano je između 200 i 300 radnika. Takođe, već se izvode prvi radovi na trasi i mostovima, kao i na tunelu Trbušani. Ranije je najavljeno da će posle završetka deonice autoputa od Preljine do Požege, građani od Užica do Beograda putovati oko sat i 45 minuta.

Tunel Laz kroz planinu Jelicu biće najduži tunel na toj trasi i jedan od najdužih u Srbji od skoro tri kilometra. Takođe, u blizini Lučana se gradi i tunel Munjino brdo od 2. 800 metara.

Deonica Preljina - Požega je duga 30,9 kilometara na trasi Koridora 11, prema granici sa Crnom Gorom. Skoro trećinu trase od 30,93 kilometara na budućem autoputu od Preljine do Požege, činiće mostovi i tuneli.

Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje autoputa Beograd - Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija China Communications Construction Company.

Video: Miloš Veliki spreman za saobraćaj

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • estradni inspektor

    Legendo, zavrsite nam samo magistralu oko Uzica, dzaba ti sve!Tri godine nesto ceprkaju😩

  • Stojan

    Kod nas sve naopako! Pravnik ministar gradjevine?!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke