• 0

Druga godina bojkota: Najpopularnije kozmetičke proizvode nećete moći da kupite na Crni petak

Taj dan, neće raditi ni fizičke ni onlajn prodavnice kompanije Deciem. S druge strane, gigant iz Kanade daje popust od 23 odsto tokom celog novembra, a ovo je njihova "borba" protiv hiper-konzumerizma

  • 0
deciem, the ordinary

Foto: Unsplash

Kanadska kompanija Deciem, pod čijim okriljem je ultra popularna kozmetika The Ordinary, odlučila je da drugu godinu zaredom bojkotuje omiljeni dan za kupoholičare - Crni petak.

Taj dan je svakako sve manje popularizovan u poslednje vreme, a s obzirom na pandemiju koja vlada, polako odlazi u istoriju. Ipak, tu je onlajn prodaja. Gigant iz Kanade, međutim, na taj dan planira da zatvori ne samo svoje fizičke objekte, već i onlajn.

Oni prate korake kompanije Patagonia iz SAD, koja je s bojkotom počela 2016. godine. S druge strane, Deciem neće ostati dužan svojim vernim kupcima, te je zato odlučeno da sve bude na popustu 23 odsto celog novembra, odnosno ne samo jednog dana. Inače, razlog za bojkot Crnog petka je, kako se navodi, hiper-konzumerizam.

- Crni petak je nešto što ne funkcioniše za našu planetu, jer samo promoviše hiper-konzumerizam, a ne to da ljudi zapravo kupuju ono što žele - rekao je suosnivač i izvršni direktor Deciema, Nikola Kilner. "Realnost je da, ako za to ne biste platili punu cenu, to verovatno nije nešto što vam je zaista trebalo", dodaje.

Pored bojkotovanja Crnog petka, kompanija zaposlenima daje slobodan dan i obezbeđuje im prevoz do birališta danas, 3. novembra, kada su izbori u SAD. Takođe je nedavno angažovala direktora za održivost i planira da postane B korporacija.

Deciem je ranije poštovao Crni petak, ali od 2019. više ne. Koriste prošlogodišnju strategiju, vezanu za popust tokom celog meseca, jer se pokazala kao vrlo dobra. Naime, Deciem je u novembru 2019. zabeležio 200-postotni rast prodaje.

Kompanija ima nekoliko brendova, među kojima su najpopularniji The Ordinary (izuzetno pristupačna kozmetika) i NIOD (vrlo skupa kozmetika), koji je baš zato što je bio na dobrom popustu, prošle godine "prošao" najbolje, s uvećanjem prodaje od 400 odsto.

Takođe, "nova vrsta Crnog petka" pomogla je kompaniji da se čuje za njih: za čak 51 odsto kupaca Deciem je bio novitet na tržištu, za koji pre nisu znali. Inače, njihova "anti-Black Friday" objava na Instagramu je podeljena 1.662% više nego neki regularni post.

Sveukupno pominjanje na društvenim mrežama povećalo se za 73%.

Video: Potpuno ludilo za „Crni petak“, ovi ljudi su spremni sve da pregaze

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke