• 0

Kraj jedne ere: Mekdonalds više ne želi da ga znaju samo po hamburgerima, ovo je proizvod budućnosti

Novi sendvič s prženom piletinom za sada će moći da se nađe samo u SAD, mada su Nemačka i Holandija odavno počele da nude proizvode s ovim mesom, kako bi ga više popularizovale

  • 0
hamburger

Foto: Unsplash

"Chick-fil-A" i "Popeyes" bi uskoro mogli da dobiju ljutog rivala u Americi, kada je reč o sendviču sa piletinom. Naime, Mekdonalds planira da lansira ovaj novitet 2021. godine.

Ovaj gigant je juče rekao investitorima da će početkom godine ponuditi "Crispy Chicken Sandwich" u SAD, a akcije su na ranom trgovanju skočile malo manje od 1 odsto, zbog dobrih rezultata na kraju trećeg kvartala ove godine.

Ono što je takođe ulilo poverenje ulagačima jeste prognoza Mekdonaldsa o tome da će prodaja širom sveta doživeti rast tokom naredne dve godine. Lanac brze hrane je počeo da testira novi sendvič pre godinu dana u Tenesiju, a osim pržene piletine, trebalo bi da sadrži puter i kisele krastavčiće.

Postojaće i "deluxe" verzija koja bi trebalo da bude obogaćena još i zelenom salatom, paradajzom i majonezom. Pržena piletina se, inače, naročito jede na jugu zemlje, pa otuda ideja.

Novi sendvič je takođe deo Mekdonalds strategije da u svoj meni ubaci više proizvoda s piletinom, jer ova kategorija raste brže nego govedina. Druga tržišta, kao što su Nemačka ili Holandija, kreirala su svoje zasebne proizvode na bazi piletine, kako bi popularizovala ovu vrstu mesa.

Predsednik američkog Mekdonaldsa, Džoi Erlinger, rekao je juče investitorima da bi "Crispy Chicken Sandwich" trebalo da učini da konzumenti počnu drugačije da gledaju na ovaj lanac brze hrane, jer oni ne žele više da budu poznati samo po pljeskavicama od govedine i hamburgerima.

Video: Gurmanska i holesterolska atomska bombetina

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke