Besplatna lekcija za sve softverske kompanije: Kako je Zoom unovčio našu novu normalnost?
Kompanija za video konferencije, Zoom, rekla je da će godišnja prodaja biti čak i veća od očekivane, jer pandemija nastavlja da pokreće potražnju za njenim softverom.
Kalifornijska firma saopštila je da bi prihod mogao dostići više od 2,5 milijarde dolara, odnosno dvostruko više od onoga što je prognozirano u martu.
Milioni su se okrenuli aplikaciji radi druženja sa porodicom i prijateljima, ali i virtuelnih susreta sa kolegama, budući da sastanci uživo nisu bili mogući. Svi koji su mogli - prešli su na rad od kuće.
Osnivač i izvršni direktor kompanije, Erik Juan, rekao je da Zoom sve više i više preduzeća pretvara u kupce koji plaćaju, jer se prilagođavaju "novom svetu", tj. radu sa bilo kog mesta.
Krajem oktobra, Zoom je imao skoro 434.000 poslovnih klijenata koji su imali više od 10 zaposlenih, što je za približno 485% više u odnosu na isti kvartal pre godinu dana. Akcije su tada drastično porasle.
Iz kompanije su izvestili i da je prodaja u periodu avgust-oktobar dostigla 777 miliona dolara, što je 367% više u odnosu na prošlu godinu.
Zoom je u ponedeljak revidirao procenu prodaje za celu godinu, rekavši investitorima da očekuje više od 2,5 milijarde dolara, u odnosu na 2,37 milijardi dolara koliko je predviđao u avgustu. To bi se moglo uporediti sa samo 622,7 miliona dolara iz prethodne finansijske godine.
Uprkos dobicima, akcije kompanije su pale, jer Zoom-u preti blago usporavanje u sticanju profita.
Video: Ovo je najbolji način da izbegnete onlajn sastanak i vratite se u krevet
(Telegraf Biznis)
Video: Usvojen budžet, republička kasa za sledeću godinu teška 2.346,2 milijarde dinara
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.