≫ 

"Digitalni auto-put je jedan od prioriteta. Radićemo svaki dan, i subotom i nedeljom ako treba"

 ≫ 

Premijerka Srbije je najavila da će prve deonice na Moravskom koridoru biti gotove 2022. godine

Komentari

  • Dar

    12. decembar 2020 | 13:30

    Samo NAPRED,ne obazirite se na minuse neprijatelja naše države.Jačaj Srbijo,živela večno🇷🇸🇷🇸🇷🇸Živeo Srpski narod

  • Nn

    12. decembar 2020 | 12:06

    Modernizacija saobracaja i izgradnja autoputeva znatno ce doprineti olaksanju toka saobracaja, bezbednosti u saobracaju i usloviti dolazak novih investicija.

  • MARIJA

    12. decembar 2020 | 12:03

    Tiha voda breg roni,mnogi su odustali od nas ali se Srbija ne predaje idemo tako samo jako !

  • Merr

    12. decembar 2020 | 11:51

    Koliko truda i napora je ulozeno,pohvale velike svima.

  • Mici

    12. decembar 2020 | 11:50

    Svaka čast!

  • Marra

    12. decembar 2020 | 11:47

    Pohvale radnicima,i zelim im pre svega dobro zdravlje

  • Zoran

    12. decembar 2020 | 11:43

    Kao neko ko živi u Kruševcu mogu reći da sam ponosan na tu investiciju, koja će moj kraj povezati bolje sa ostatkom Srbije i učiniti je atraktivnom za investicije i život mladih. Jedva čekam završetak radova.

  • Milica

    12. decembar 2020 | 11:31

    Digitalni autoput jeste značajan prioritet, osim što povezuje najbitnije gradove, omogućava turistima lakše i brže kretanje kroz našu zemlju.

  • Miki

    12. decembar 2020 | 11:28

    Moravski koridor povezace sve vece gradove centralne Srbije izmedju Pojata i Cacka.

  • Miki

    12. decembar 2020 | 11:25

    Lepo je sto ce ova deonica biti zavrsena 2022. godine.

  • Ines

    12. decembar 2020 | 11:25

    Srbija dobija savremenu infrastrukturu, brze i sigurnije putovanje.

  • Nebojša

    12. decembar 2020 | 11:12

    Bas lepo i sjajno. Čitam koliko mostova, regulise se i na pojedinim mestima izmesta tok Morave, sjajan poduhvat i sve to kosta 800 miliona evra. A onda gledam Fruskogorski koridor koji je 3 puta KRAĆI, koji je TREĆINU UŽI jer je brzi put i NEMA TREĆU TRAKU u oba smera, a on košta 606 miliona evra, nema reke i regulisanja toka itd... Po toj logici Fruskogorski bi kostao 2.4 milijarde evra, ako bi bio 3 puta duzi i trecinu siri da bi bili ekvivalentni. Od mene toliko, pa ko razume razume, samo se setih jedne izjave Velje Ilića.

    • 12. decembar 2020 | 11:54

      FANTOM

      @Nebojša

      Pa gde si bio pre nego se i počelo sa radovima, stručnjače. Pa svi mostovi na koridoru nekakvom Moravskom nisu dužine nadvožnjaka od 1250 metara a kamo li da se uračuna tunel i radovi u brdovitim uslovima i zaštićenom parku. Pa dole povezuju dva auto puta a kad bi bacili kamen sa jednog ka drugom nekome bi razbili šoferšajbu na onom drugom. Još i brzu prugu Pojate— Kruševac pa prst u uvo i pravac Europa. Pozdravi čika Velju i nadam se da nećeš biti pametan kao on.