≫ 

Tamna strana dostave: Da li popularne aplikacije podstiču restorane da prave lošiju hranu?

 ≫ 

U regularnim okolnostima, ugostiteljski objekti koji imaju kuhinju dostavnim servisima plaćaju 20 do 30 odsto od svojih cena

Komentari

  • Majkl Džondar

    12. decembar 2020 | 23:33

    U Sloveniji je skuplje.

  • Kupus

    12. decembar 2020 | 18:13

    Ja bih zvao dostavu jedino kad bi polugole bombe donosile hranu

  • Djole

    12. decembar 2020 | 16:57

    Netačno, sa najpopularnijeg sajta za dostavu u Srbiji, cene su veće nego u lokalima, a kvalitet isti, posto sam jeo iz istih lokala i tamo i kad su mi donosili.

    • 12. decembar 2020 | 17:30

      tacno?

      @Djole

      Upravo tako...npr, pomfrit u jednom poznatom fast food-u u bloku 70 kosta 130 din na licu mesta, a 180 ili 190 (da ne slazem) kad se isti naruci preko app

  • Ugostitelj

    12. decembar 2020 | 15:58

    Nije bas sve tako.. Procenat jeste tacan, ali marketing kao stavka svakako je prisutna, da li cete to placati firmi koja je obezbedila aplikaciju za posredovanje, googlu instagramu ili nekom trecem to je sasvim svejedno...