Ljudi javljaju da su videli ajkule koje rade sve što i ljudi: Istina je, ali će vam se dopasti
Plišana igračka ajkula koja je pre izvesnog vremena napravila pravu pometnju u Rusiji a i šire, opet se probila u najtraženije.
Neki tvrde da postoji nešto u izrazu ajkula što ih čini savršenim za demonstraciju raspoloženja. Kažu da je upravo to razlog ogromne popularnosti te ribe čije oči i lice izgledaju „prazno“ i „nezainteresovano“. Otišlo je to baš daleko izgleda, tako da je sada na instagramu novi trend fotografije plišanih igračaka ajkule iz Ikee, sa prvim heštegom ##акулаизикеи.
I mean, my Fozzie is probably still at my father’s house in the attic but this is spoken like someone who hasn’t hugged IKEA stuffies before. Seriously their plush, while not dense, is very soft. My daughter has the shark, the elephant & some smaller creatures. I love them 😍 pic.twitter.com/O5DM31DHZq— kay (@feralchildof) November 23, 2020
Naravno, u međuvremenu su dodati i neki drugi te tako danas ima bezbroj postova na društvenim mrežama, a neki su čak napravili i posebne Instagram naloge za svoj plišanog drugara.
Ovoga puta, i sama kompanija za nameštaj imala je drugačiji plan za Blahaj - upravo je postala maskota njene nove globalne kampanje "Igrajmo se". Kompanija u ovo izazovno vreme želi da pokaže kako dom može biti lepo mesto za svakodnevnu igru i porodično okupljanje bez potrebe da se ta razonoda traži negde van.
Naravno, voljeni Blahaj je dobio važnu ulogu u kampanji - radi sve kao i ljudi.
Želeći da postanu deo ovoga, i klijenti su se pridružili zabavi.
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.