Još ćemo kupovati u radnji: Šef Adidasa kaže da onlajn ne može da potisne tradiciju
Fizičke radnje i iskustvo kupovine kakvo najviše poznajemo, našli su se u zapećku zbog korona krize, odnosno karantinskih mera. Tada je onlajn prodaja doživela procvat, ali mnogi kažu da to nije ono pravo.
Teško je kupovati napamet, osim ako ne kupujete isti model po drugi put. U svakom drugom slučaju, treba pogoditi broj patika, veličinu odeće, ljudi vole da osete materijal pod rukom, da vide boju uživo.
Iako je sportski gigant Adidas pre nekoliko meseci morao da otkaže neke zakupe, jer nije mogao da ih plaća, budući da radnje nisu radile pa prometa nije bilo, CEO kompanije Kasper Rorsted kaže da većinu objekata, ipak, neće zatvarati.
Štaviše, nastaviće da ulažu u nove objekte, iako je Adidas u trećem kvartalu ove godine zabeležio rast onlajn prodaje/kupovine za 51 odsto, a u drugom tromesečju za čak 93%. Rorsted dodaje da "nema sumnje da će onlajn kupovina u porastu cvetati još barem dve, tri godine".
Ali, u skorijoj budućnosti kupci bi mogli da se vraćaju starim navikama, jer mnogi vole to iskustvo kupovine - obilaženje radnji, boravak u tržnim centrima, isprobavanje stvari na licu mesta.
- Ako mene pitate, presudan je taj socijalni momenat kod ljudi. Oni žele da vide stvar, da je pipnu - rekao je izvršni direktor Adidasa, koji je na toj poziciji od 2016. godine. Takođe je dodao da je ljudima dosadilo da sede kod kuće.
Video: Radnici koji će raditi od kuće do 2021. godine ili - zauvek?!
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
ime
Ja sam za obe opcije. Online je brže jer ne moraš nigde da ideš ali treba dana da ti stigne sve to, a uživo je pouzdanije jer makar probaš pa imaš bar mali uvid u ono što kupuješ
Podelite komentar