• 0

Mark Beniof je direktor godine, i to sa "debelim" razlogom

U kriznoj 2020, kada mnoga poslovanja propadaju, posebna je čast dobiti ovakvo priznanje

  • 0
Marc Benioff, Salesforce Foto: Profimedia

Još uvek aktuelna 2020. godina bila je, blago rečeno, izazovna za korporativnu Ameriku. Ipak, neke kompanije visokog profila - i njihovi lideri - uspevale su i tokom tih teških vremena.

Posebno je "Salesforce" imao istaknutu godinu. To je američka softverska kompanija, koja je nedavno kupila i popularnu aplikaciju Slack, i to za skoro 28 mlrd dolara.

Akcije ovog diva, kojem je specijalnost cloud, porasle su za 40% samo u 2020, a u međuvremenu, "Salesforce" je bio prvak na polju društvenih ciljeva, kao što su rodna/rasna ravnopravnost, zatim pružanje pomoći beskućnicima, radnicima i preduzećima koji su se borili s krizom izazvanom pandemijom kovida-19.

Pomenuli smo ovu kompaniju i kada smo pisali o zadovoljstvu radnika na poslu. Naime, stručnjak Majkl Buš je uzeo "Salesforce" za primer, govoreći o tome kako se poslodavac treba odnositi prema zaposlenom.

Iz kompanije su otkrili da muškarci i žene na istim pozicijama, sa istim nivoom stručnosti, imaju različite nivoe zarade (jaz u platama među polovima). Izračunali su tu razliku i uložili čak tri miliona dolara da izbalansiraju stanje.

Zbog svih tih razloga, CNN Business je odabrao čelnika kompanije, Marka Beniofa, za direktora godine. On se tako pridružio prethodnim pobednicima, a to su Brajan Kornel (Target Corporation) i Brajan Nikol (Chipotle Mexican Grill).

U 2020. konkurencija nije bila slaba. Beniof je pobedio rivale kao što su Lisa Su (AMD), Erik Juan (Zoom), Albert Burla (Pfizer). Beniof je za CNN rekao da je ova godina bila ispunjena događajima, a da je neverovatan trenutak u njoj bilo pridruživanje kompanije "Salesforce" indeksu Dow Jones.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Salesforce (@salesforce)

Ovaj softverski div osnovan je 1999. godine, a Mark Beniof (neto vrednost: 9 milijardi dolara) kaže da je najponosniji na činjenicu da je "Salesforce" postala jedna od najvećih tehnoloških kompanija na svetu.

Kompanija je nastavila da promoviše vrednosti koje smatraju važnim, posebno u napetim uslovima tokom pandemije. "Salesforce" je sarađivao sa kineskim gigantom "Alibaba", kako bi nabavio 60 miliona komada zaštitne opreme za stotine bolnica u SAD, zatim za staračke domove i hitne službe.

O Beniofu dovoljno govori i njegova nedavna izjava: "Moramo da brinemo i o onima koji imaju manje sreće".

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Salesforce (@salesforce)

Kompanija je takođe razvila novu softversku ponudu nazvanu Work.com, koja je dizajnirana da pomogne preduzećima u upravljanju traženjem kontakata i drugim naporima za hitno reagovanje.

Mark Beniof je rođen u San Francisku (Kalifornija), 25. septembra 1964. godine, i ima dvoje dece. Pohađao je "Marshall Business School" u LA-u, od 1982. do 1986. godine, kao i "Burlingame High School".

Video: Čadež: Očuvana ekonomska baza, zadržan nivo investicija

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>