U Nemačkoj benzinci prelaze 25-30 hiljada km a dizeli 50-60 hiljada km godišnje... Pa eto za sve koji hoće da kupe sebi auto da znaju na čemu su! Ali ne mora da znači da je u lošem stanju ako je prešao za 2 godine 200 000 km! Ode se u servis, proveri se kompresija i ako je motor dobar i sve ostalo na autu u solidnom stanju, nema jeda i auto može da se vozi dalje!
Ne kupovati auto koji nema ORIGINALNU servisnu knjigu u kojoj stoje svi servisi, na osnovu datuma poslednjeg servisa se vrlo lako vidi prava predjena kilomezraza !
Vozim bmw f10 2015, kupio sam ga pre 2 godine i tada je imao 215000 kada sam ga doterao iz italije, a dovoze automobile od 160-183000km a stari po 10-15 godina, bio parkiran u garazi 😂
Битно је ко и како вози, како одржава, и за шта се користи. Често ауто са 400000 буде бољи од оног са 150. Занемарите бројке, и добро прегледајте ауто. Ако је ауто фарбан, не мора да значи ништа лоше, и ви сте ломили руке и ноге па вам то лепше половине не замерају.
Ja znam coveka koj prodaje u Petrovcu na Mlavi. Svi automobili nusu preko 150.000km. Sve vraceno barem za pola. Pa cak i mom autu koj uopste nije bio za prodaju nego samo za transport prepolovio kilometrazu i to bez da ga neko terao a posle jos trazio 30€ za posao. Pa kupujte auta u srbiju. Mislim cista logika ako je auto kupljen na zapadu a on ga dole prodaje za samo 1500 ili 3000€ pa to nemoze da bude kako treba pa neznam sta da bude, znaci nema sanse.
Ako mislite da kupite POVOLJNO auto sa malom kilometrazom iz EU morate da znate da to nije moguce, jer su takva auta skuplja nego u SrbijI. Postoje 3 nacina kako mozete da zaradite ako uvozite a zatim preprodajete auto u Srbiji.1. da kupite auto sa vise kilometara koji je amortizovan kroz cenu pa da vratite kilometrazu kao u glavnom tekstu 2. da kupite havarisano auto pa da ga dovedete u „normalno“ stanje 3. da kupite auto sa vecim kvarom i da ga popravite
Može neko vraćati kilometre koliko mu je volja, prilikom kupovine proverite auto u nekom pouzdanom servisu. Siguran znak velike kilometraže su zazori u menjaču, curenje ulja pored zaptivnih elemenata, raskilamana ručica. Remont motora rade mnogi, ali remont menjača retko kad, osim kad totalno crkne. Uglavnom automobili sa malom kilometražom imaju dobre zaptivke i ulje ne curi, sve je suvo i stegnuto odozdo, odozgo, ne prenose se vibracije motora unutra jer su nosači još uvek zdravi. Takođe hladnjak motora ne procuri na 150.000 km, kompresor klime radi punom snagom, ležajevi točkova su tihi, točkovi stoje pravo, auto ima visinu, nisu popustile opruge. Potrošeni diskovi su moguć znak velike kilometraže jer traju u proseku oko 250.000 km pa ako su pri kraju to je jasno, ako su novi potpuno opet je jasno da su menjani ne bez razloga. Krckanje u enterijeru može biti znak velike kilometraže jer se karoserija za sve vreme vožnje uvija, ima "rad" pa se palstike usled velike upotrebe razgalve i prave buku. Takođe i sama kaoreserija postane mekša i nema kturost koju ima nov auto. Popusti i zvučna izolacija, motor se više čuje, vrata ne dihtuju dobro, pohabaju se kederi. Popusti i izduvni sistem pa je i on glasniji. Motor je glasniji jer su povećani zazori njegovih pokretnih delova. Da ne idemo u to da dimi i da troši ulje, to je već kraj. Još kad napiše u oglasu da je menjan zamajac, remontovana turbina, dizne... Pa to su delovi koji traju dosta dugo uz normalnu upotrebu, ako je sve remontovano, a ima samo 120.000 km valjda je i debilu jasno da nešto nije u redu. Na kraju korozija, greška je da se javlja zbog starosti. Javlja se zbog kilometraže. Nema modernog auta koji je truo sa 100.000 km.
Joj, kako ces ti jednog dana da naletis... 😄
Drug, prodao ja vw sa 650 000. Kederi ko novi. Motor i mjenjac taze oprani, kapi ulja nigde nema, sve suvo kao barut. Zamenjen tapacirung i sarka na levim vratima. Stavljena sarka iste boje zbog takvih kao ti. Sto se rucice menjaca tice, tu bilo lufta. Ali reseno sa parcetom zice. Ispod one koze oko rucice imas limic koji drze 2 vijka. Ispod njega je plastika u koju je zaliven jedan gumeni prsten. Napravis krug od zice velicine tog gumenog prstena, da moze da se utisne u njega, da bi to sve sabio i stisnuo. Vratis taj limic odozgo i lepo stegnes ta 2 vijka... 😊
Uzgred, ja sam amater, ne radim s autima.
P.S. Ne gledaj nikad kedere. Ako auto nije farbano, pregledaj mesta gde se kederi naslanjaju. Obicno bude potrosena farba od zatvaranja i otvaranja vrata, mada ni to nije merilo...
Zalosno je sto se varaju nasi ljudi od nasih ljudi. Moze kako hoces ali nemoze dokle hoces. Mi imamo jedan narod a rezervnog nemamo. Nek nam je Bog u pomoc.
Kupio sam auto od poznanika ,covek vratio km za 100 000 i jos se pravi lud,onda pokupim nervozne drugare ,odemo do njega ,pa je morao da grati 1500eur i to sa osmehom na licu.Drugacije u ovoj zemlji izgleda da ne mozes da ostvaris svoje pravo!
Ja sam kupio auto u Cirihu kod prodavca polovan na km 115000 hiljada. Ali sa pratecom servisom knjizicom koja je iz overava a kod ovlascenih servisa i ona se uklapa sa kilometrazom tako daje sve regularno. Bez servisne knjizice sve je sumljivo
Eeej to tako i ide. Vrati se kilometraža i orginal knjiga se baca. Pravi se druga da pokrije nove kilometre. Ja kupovo auto u Frankfurtu lik pita jeli za tebe ili za preprodaju. Auto prešlo blizu 400 000. Kaze da vratim sat 50 evra. Ako hoćeš da napravim drugu servisnu knjigu još 100 evra. Samo reci koliko hoćeš kilomera da je prešo
Ja sam kupio auto od našeg gastarbajtera iz Švajcarske i proverom u ovlašćenom servisu kilometraža u metar tačna. Ovog našeg sam startovao čim došao i nije imao vremena za mućku, a Švajcarci su izgleda po tom pitanju vrlo strogi. Na našim placevima gotovo da i nema vozila sa tačnom kilometražom.
Odes sa brojem sasije VIN broj u ovlasceni servis te marke automobila koju kupujes. Tamo uz novcanu naknadu oko 50€ ce ti predati celokupnu istoriju automobila, gde je servis radjen, na koliko km. Da li je ucestvovao u udesu... Ako se kilometraza poklapa sa stanjem u vozilu, vi kao kupac platite te papire, a ako je vracena kilometraza kazete prodavcu da plati. Nema lazi nema prevare
E, par puta sam naletao na vozila za koje podataka o kilometrazi nije bilo u ovlastenom servisu. Znaci, 100% sam siguran da i oni ucestvuju u prevarama, samo mi nije jasno ko i za koliko brise kilometrazu iz njihove baze podataka. Znaci, dodjes u ovlasteni servis sa brojem sasije, oni u servisu imaju podatke kad je i sta radjeno na vozilu, ali nema podataka o kilomertazi. Poslednji put, kad sam tako proveravao neko vozilo, momak u servisu je ostao u cudu. Ni njemu nije bilo jasno kako nigde nema kilometraze, a bilo je podataka o servisiranju, sve sa datumima.
Gbear
A da kes koji si spremio za kupovinu polovnjaka upotrebis kao depozit I uzmes nov auto na krd?
Podelite komentar
DRagutin
U Nemačkoj benzinci prelaze 25-30 hiljada km a dizeli 50-60 hiljada km godišnje... Pa eto za sve koji hoće da kupe sebi auto da znaju na čemu su! Ali ne mora da znači da je u lošem stanju ako je prešao za 2 godine 200 000 km! Ode se u servis, proveri se kompresija i ako je motor dobar i sve ostalo na autu u solidnom stanju, nema jeda i auto može da se vozi dalje!
Podelite komentar
Originalna servisna knjiga
Ne kupovati auto koji nema ORIGINALNU servisnu knjigu u kojoj stoje svi servisi, na osnovu datuma poslednjeg servisa se vrlo lako vidi prava predjena kilomezraza !
Podelite komentar
1111
Pa neki u srbiji hoce ocarinjen auto u srbiji za manje para nego shto je u nemachku. Na zapadu skoro niko ne prodaje mercedesa ispod 300 000 km.
Podelite komentar
Kostadin
@1111
A svi preprodavci automobila hoće da uzmu po 2.000 e po automobilu.
Podelite komentar
Bmw
Vozim bmw f10 2015, kupio sam ga pre 2 godine i tada je imao 215000 kada sam ga doterao iz italije, a dovoze automobile od 160-183000km a stari po 10-15 godina, bio parkiran u garazi 😂
Podelite komentar
Небитан
Битно је ко и како вози, како одржава, и за шта се користи. Често ауто са 400000 буде бољи од оног са 150. Занемарите бројке, и добро прегледајте ауто. Ако је ауто фарбан, не мора да значи ништа лоше, и ви сте ломили руке и ноге па вам то лепше половине не замерају.
Podelite komentar
Bane
Sto dalje od placeva... sve sklapano kao lego kockice.
Podelite komentar
Duki
Ja znam coveka koj prodaje u Petrovcu na Mlavi. Svi automobili nusu preko 150.000km. Sve vraceno barem za pola. Pa cak i mom autu koj uopste nije bio za prodaju nego samo za transport prepolovio kilometrazu i to bez da ga neko terao a posle jos trazio 30€ za posao. Pa kupujte auta u srbiju. Mislim cista logika ako je auto kupljen na zapadu a on ga dole prodaje za samo 1500 ili 3000€ pa to nemoze da bude kako treba pa neznam sta da bude, znaci nema sanse.
Podelite komentar
Nele
Ako mislite da kupite POVOLJNO auto sa malom kilometrazom iz EU morate da znate da to nije moguce, jer su takva auta skuplja nego u SrbijI. Postoje 3 nacina kako mozete da zaradite ako uvozite a zatim preprodajete auto u Srbiji.1. da kupite auto sa vise kilometara koji je amortizovan kroz cenu pa da vratite kilometrazu kao u glavnom tekstu 2. da kupite havarisano auto pa da ga dovedete u „normalno“ stanje 3. da kupite auto sa vecim kvarom i da ga popravite
Podelite komentar
Nele
@Nele
👌
Podelite komentar
Boki
Može neko vraćati kilometre koliko mu je volja, prilikom kupovine proverite auto u nekom pouzdanom servisu. Siguran znak velike kilometraže su zazori u menjaču, curenje ulja pored zaptivnih elemenata, raskilamana ručica. Remont motora rade mnogi, ali remont menjača retko kad, osim kad totalno crkne. Uglavnom automobili sa malom kilometražom imaju dobre zaptivke i ulje ne curi, sve je suvo i stegnuto odozdo, odozgo, ne prenose se vibracije motora unutra jer su nosači još uvek zdravi. Takođe hladnjak motora ne procuri na 150.000 km, kompresor klime radi punom snagom, ležajevi točkova su tihi, točkovi stoje pravo, auto ima visinu, nisu popustile opruge. Potrošeni diskovi su moguć znak velike kilometraže jer traju u proseku oko 250.000 km pa ako su pri kraju to je jasno, ako su novi potpuno opet je jasno da su menjani ne bez razloga. Krckanje u enterijeru može biti znak velike kilometraže jer se karoserija za sve vreme vožnje uvija, ima "rad" pa se palstike usled velike upotrebe razgalve i prave buku. Takođe i sama kaoreserija postane mekša i nema kturost koju ima nov auto. Popusti i zvučna izolacija, motor se više čuje, vrata ne dihtuju dobro, pohabaju se kederi. Popusti i izduvni sistem pa je i on glasniji. Motor je glasniji jer su povećani zazori njegovih pokretnih delova. Da ne idemo u to da dimi i da troši ulje, to je već kraj. Još kad napiše u oglasu da je menjan zamajac, remontovana turbina, dizne... Pa to su delovi koji traju dosta dugo uz normalnu upotrebu, ako je sve remontovano, a ima samo 120.000 km valjda je i debilu jasno da nešto nije u redu. Na kraju korozija, greška je da se javlja zbog starosti. Javlja se zbog kilometraže. Nema modernog auta koji je truo sa 100.000 km.
Podelite komentar
Mehaničar i trgovac
@Boki
Pola od ovoga sto si napisao nema veze sa vezom. Priučeno razmišljanje uz pomoć googla. Iskustvo 0
Podelite komentar
Avatar
@Boki
Joj, kako ces ti jednog dana da naletis... 😄 Drug, prodao ja vw sa 650 000. Kederi ko novi. Motor i mjenjac taze oprani, kapi ulja nigde nema, sve suvo kao barut. Zamenjen tapacirung i sarka na levim vratima. Stavljena sarka iste boje zbog takvih kao ti. Sto se rucice menjaca tice, tu bilo lufta. Ali reseno sa parcetom zice. Ispod one koze oko rucice imas limic koji drze 2 vijka. Ispod njega je plastika u koju je zaliven jedan gumeni prsten. Napravis krug od zice velicine tog gumenog prstena, da moze da se utisne u njega, da bi to sve sabio i stisnuo. Vratis taj limic odozgo i lepo stegnes ta 2 vijka... 😊 Uzgred, ja sam amater, ne radim s autima. P.S. Ne gledaj nikad kedere. Ako auto nije farbano, pregledaj mesta gde se kederi naslanjaju. Obicno bude potrosena farba od zatvaranja i otvaranja vrata, mada ni to nije merilo...
Podelite komentar
Lejla
Oženio je...pa joj otkrio stvarnu kilometražu...najčešća prevara...
Podelite komentar
Maki1
@Lejla
Toga je preko 80% slučajeva u Srbiji
Podelite komentar
Aleksandar
Kad nasi stručnjaci vracaju kilometrazu kod automobila ali nemogu svoje godine da vrate da budu mladi. Malo morgen.
Podelite komentar
Aco
Zalosno je sto se varaju nasi ljudi od nasih ljudi. Moze kako hoces ali nemoze dokle hoces. Mi imamo jedan narod a rezervnog nemamo. Nek nam je Bog u pomoc.
Podelite komentar
Mama - Fr
@Aco
Vidim da si « pametan”, ali gramatika slaba, jako. 🤪
Podelite komentar
Zvele
Pa to je stara fora godinama unazad ništa nije novo.To se odradi već na placevima u poštenoj zapadnoj Evropi i onda mi to kupujemo....
Podelite komentar
Marko bg
Kupio sam auto od poznanika ,covek vratio km za 100 000 i jos se pravi lud,onda pokupim nervozne drugare ,odemo do njega ,pa je morao da grati 1500eur i to sa osmehom na licu.Drugacije u ovoj zemlji izgleda da ne mozes da ostvaris svoje pravo!
Podelite komentar
Ruja
@Marko bg
Ma vi ste sigurno neka opasna nervozna ekipa...Mora da ste puno gledali Južni vetar
Podelite komentar
Aleksandar
Ja sam kupio auto u Cirihu kod prodavca polovan na km 115000 hiljada. Ali sa pratecom servisom knjizicom koja je iz overava a kod ovlascenih servisa i ona se uklapa sa kilometrazom tako daje sve regularno. Bez servisne knjizice sve je sumljivo
Podelite komentar
Nele
@Aleksandar
E moj druze :)))
Podelite komentar
Viktor
@Aleksandar
Tesko napraviti servisnu knjigu...
Podelite komentar
Ilova RS
@Aleksandar
Eeej to tako i ide. Vrati se kilometraža i orginal knjiga se baca. Pravi se druga da pokrije nove kilometre. Ja kupovo auto u Frankfurtu lik pita jeli za tebe ili za preprodaju. Auto prešlo blizu 400 000. Kaze da vratim sat 50 evra. Ako hoćeš da napravim drugu servisnu knjigu još 100 evra. Samo reci koliko hoćeš kilomera da je prešo
Podelite komentar
Saša
Ja sam kupio auto od našeg gastarbajtera iz Švajcarske i proverom u ovlašćenom servisu kilometraža u metar tačna. Ovog našeg sam startovao čim došao i nije imao vremena za mućku, a Švajcarci su izgleda po tom pitanju vrlo strogi. Na našim placevima gotovo da i nema vozila sa tačnom kilometražom.
Podelite komentar
Seep
Kada kupujete vozilo u inostranstvu obratite paznju da li je vozilo za eksport ,tada je kilometraza sigurno vracena
Podelite komentar
Crnogorac
Na mome placu svim autimabje vracana km al nema sanse da se provali najsavremeniji softver imam
Podelite komentar
realan
@Crnogorac
Odes sa brojem sasije VIN broj u ovlasceni servis te marke automobila koju kupujes. Tamo uz novcanu naknadu oko 50€ ce ti predati celokupnu istoriju automobila, gde je servis radjen, na koliko km. Da li je ucestvovao u udesu... Ako se kilometraza poklapa sa stanjem u vozilu, vi kao kupac platite te papire, a ako je vracena kilometraza kazete prodavcu da plati. Nema lazi nema prevare
Podelite komentar
ja pa ja
@Crnogorac
Varalice varaju samo sebe!!
Podelite komentar
Avatar
Ma kojih 500e za vracanje kliometraze, meni lik vracao i na satu i u motornom kompjuteru za 25e! 😆
Podelite komentar
Kiza
@Avatar
Da ali to moze da se provali a ovo ne cak i u ovlascenom servisu
Podelite komentar
Avatar
@Avatar
E, par puta sam naletao na vozila za koje podataka o kilometrazi nije bilo u ovlastenom servisu. Znaci, 100% sam siguran da i oni ucestvuju u prevarama, samo mi nije jasno ko i za koliko brise kilometrazu iz njihove baze podataka. Znaci, dodjes u ovlasteni servis sa brojem sasije, oni u servisu imaju podatke kad je i sta radjeno na vozilu, ali nema podataka o kilomertazi. Poslednji put, kad sam tako proveravao neko vozilo, momak u servisu je ostao u cudu. Ni njemu nije bilo jasno kako nigde nema kilometraze, a bilo je podataka o servisiranju, sve sa datumima.
Podelite komentar
Tony
Za te je stvari Švajcarska zakon,kazne su velike niko ko se bavi prodajom vozila ne pomislja na spustanje km
Podelite komentar
dr
Zakon je problem,u Švajcarskoj je pre oko 5 godina prodavac vratio km pa dobio 5 godina zatvora
Podelite komentar
Viktor
@dr
Ne vraca Svajcarac,vec Srb kod kuce
Podelite komentar
DARKO 100%
Balkanska posla
Podelite komentar
Ora
@DARKO 100%
Netačno! Na zapadu je vraćena kilometraža na više od 60% vozila na placevima.
Podelite komentar
nibrS
@DARKO 100%
Opet ti lupaš kao polomljena opruga amortizera...
Podelite komentar