• 0

LVMH preuzima slavni Tifani, akcionari dali zeleno svetlo

Posle više od godinu dana koliko traje spor između dva partnera, imperija Bernara Arnoa biće bogatija za još jedan luksuzni brend

  • 0
Luj Viton, Tifani

Foto: Shutterstock

Krajem prošle godine francuski gigant LVMH je imao plan da preuzme slavni Tifani, za početnu cenu od 14 milijardi dolara, što je kasnije poraslo za još dve milijarde.

Taj plan se kasnije izjalovio, uglavnom zbog uvođenja dodatnih američkih carina na proizvode iz Francuske, ali i zbog problema s virusom. Kako smo pisali u septembru ove godine, grupacija iz sektora luksuzne robe saopštila je da se povlači iz preuzimana američke juvelirnice za 16,2 mlrd USD.

Sukob je eskalirao, i LVMH je podneo protivtužbu u ratu sa Tifanijem. Ali, ova 2020. je cela bila turbulentna, pa što da ne dođe do preokreta i na samom kraju godine, zar ne? 

U međuvremenu je za novog američkog predsednika izabran Džo Bajden, koji bi politiku trebalo da vodi u drugom pravcu, što se odnosi i na samu ekonomiju i ublažavanje trgovinskih tenzija u odnosu sa spoljnim partnerima.

Najnovija vest je da su akcionari Tifanija odobrili sporazum koji znači da će draguljarsku kompaniju preuzeti francuska modna kuća LVMH, i to za 15,8 milijardi dolara. Time je okončan spor koji traje više od godinu dana.

Podsećamo, u sklopu grupacije LVMH nalaze se brendovi kao što su Luj Viton, Selin, Kristijan Dior, Fendi, Živanši, zatim Belvedere, Dom Perinjon, Moet, Fenti bjuti, Gerlan, Kenzo, MUFE. Na čelu grupacije je Bernar Arno, najbogatiji Evropljanin.

Više od 99 odsto akcionara Tifanija, prenosi CNBC, glasalo je na virtuelnoj vanrednoj sednici, održanoj u sredu, za sporazum sa LVMH-om. Očekuje se da će sporazum, koji su regulatori sada odobrili, biti zaključen početkom 2021. godine.

Video: Prodata Komercijalna banka: Državna kasa teža za 400 miliona evra

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke