Ima li kraja pehovima Boinga? Može li da povrati svoje "zlatno doba"

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika samo iskeno
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • samo iskeno

    09. januar 2021 | 22:43

    Prvo da se razjasni nešto! avion koji je nestao sa radara je 737-500 classic a ne Max! Classic leti preko 30 godina i jedan on najbezbednijih letelica! E sad kad dodje do servisiranja aviona tu nastaju problemi! Zašto se ovakve katastrofe ne dešavaju u Evropi i Americi npr?! Zato sto se tamo jako više poštuju pravila i stavljaju noviji delovi a ne polovni !

  • Mihailović

    09. januar 2021 | 14:40

    Dešava se kad je kompaniji profit važniji od sigurnosti...