Danas se zvanično rađa najveća svetska auto-grupacija: Ovo su svi Stelantisovi brendovi
Fijat Krajsler i Pežo-Sitroen-Opel su prošle godine odlučili da udruže snage kako bi se lakše izborili s izazovima u auto-industriji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vozac
Znaci da bezim od svih pet marki automobila ubuduce.Kada se pomesa citroenom motor,fijatova limarija,opelova vesanja,krajslerov menjac bice to auto za siroke narodne mase jeftin i kratkotrajan.
Sale
Imam dva Peugeot 106 1,5xdi (2001) i 308 2013d 1,5-92kw hdi. I prvi vlasnik sam oba, nikada nisam imao problema. I nesvidja mi se ideja sto se spajaju!