Bliži se "Super Bowl", a dva glavna oglašivača ove godine potpuno menjaju strategiju
Kompanije "Coca-Cola" i "PepsiCo" ove godine neće promovisati svoje istoimene, najpoznatije gazirane proizvode na događaju "Super Bowl", koji je zakazan za 7. februar.
Nacionalno NFL takmičenje održava se ritualno, na njemu učestvuju mnoge zvezde iz SAD, i generalno je veoma praćeno, što ga čini idealnim "mestom" za reklamiranje.
Međutim, "PepsiCo" u 2021. menja strategiju, tj. plasira novu kampanju koja se odnosi na 10-godišnjicu Pepsijevog sponzorisanja na "Super Bowl"-u, tačnije u poluvremenu.
Takođe, "Coca-Cola" je najavila da će nastupiti sa drugim brendovima ove godine, a kako kaže portparolka Kejt Hartman, "ta teška odluka je donesena kako bi se osiguralo da ulažu u prave resurse".
Gigant je 2019. doneo i odluku da se njegove reklame prikazuju pre, a ne tokom popularnog američkog događaja. Ali, u poslednje vreme se teško oporavlja od posledica globalne krize.
Prihod "Coca-Cola" pao je 13% u prvih devet meseci 2020, jer je izostajala prodaja u restoranima, na pumpama i u poslovnim zgradama, navodi CNBC.
Akcije su im pale 14 odsto u poslednjih godinu dana, tako da je tržišna vrednost ove multinacionalne kompanije sada 210 milijardi dolara. S druge strane, deonice "PepsiCo" porasle su 2%, i taj div trenutno vredi 197 milijardi dolara.
Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.