• 0

Za praznike se kupovalo više nego ikad pre, a ovo je ključni razlog

Širom sveta, a posebno u SAD, kupci su želeli da daju neki lepši, pozitivniji pečat prošloj godini, te se nisu libili da sebe i druge obraduju poklonima

  • 0
novogodišnji pokloni, online kupovina, kreditna kartica

Foto: Shutterstock

Od 2019, zanimljivo, praznična maloprodaja porasla je 8,3 odsto, prema podacima Nacionalne maloprodajne federacije (NRF), objavljeno je u petak, a prenosi CNBC.

Kupci su, po svemu sudeći, prošle godine želeli da daju veći značaj poklanjanju, kako bi nazdravili sebi, ali i drugima, u vreme pandemije.

- Suočeni sa rastućim transmisijama virusa, državnim merama usmerenim ka trgovcima i ekonomsko-političkom neizvesnošću, kupci su odlučili da troše na poklone koji bi im vratili duh, i osećaj normalnosti u jednoj takvoj godini - rekao je Metju Šej, predsednik i CEO Nacionalne maloprodajne federacije.

NRF je predvidela u novembru 2020. da će prodaja tokom praznika (Božić, Nova godina) porasti između 3,6% i 5,2% iz godine u godinu, te da će dostići 755,3 i 766,7 milijardi dolara.

Dakle, Amerikanci su svakako trošili više na poklone, budući da nisu imali troškove za putovanja na koja često idu, a takođe su izostali i rashodi za restoranske usluge (ručak/večera/proslave).

Osim toga, nadu im je ulila dobra vest vezana za vakcinaciju protiv kovida-19.

Video: Da li biste pojeli komad zlata? doručak košta 50 evra i hipsteri će odlepiti za njim

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke