Ovo su 4 ključna razloga za uspeh Netflix-a: U jednome se razlikuje od svih rivala

  • 0
netflix Foto: Unsplash

Od proleća 2020. striming servis za gledanje serija i filmova, Netflix, rapidno je napredovao, jer su mere uvedene zbog korone nalagale pretežno ostajanje kod kuće.

Kompanija je prošle nedelje objavila rezultate za celu godinu, sa svojim investitorima, i planove za 2022. Evo šta možemo da naučimo od uspeha Netflixa.

Netflix zarađuje mnogo

Kompanija sada ima više od 200 miliona pretplatnika, što je više od 30% u odnosu na 2019. Prošle godine se pretplatilo oko 37 miliona novih ljudi, uključujući 8,5 miliona samo u poslednja tri meseca. Takođe, većem profitu je doprineo rast cena u SAD, Velikoj Britaniji i ostalim zemljama.

To se desilo u poslednjem kvartalu 2020, i donelo Netflixu uvećanje za 24%, odnosno skok na 6,6 milijardi dolara, dok je profit dostigao 542 miliona dolara. Kompanija je za godinu dana prijavila skoro 25 milijardi dolara prihoda i gotovo 2,8 milijardi dolara profita.

Otkrivanje rezultata je pomoglo da akcije kompanije u utorak porastu za više od 9%.

Ruše se nacionalne barijere

Više od 80% novih registracija prošle godine došlo je izvan SAD i Kanade, a Evropa je računala na najviše novih članova. Serije Netflix-a sve više ruše nacionalne barijere.

Na primer, Netflix je rekao da je serija "Lupin", na francuskom jeziku, o gospodinu-provalniku, dostigla prvo mesto u Brazilu, Argentini, Nemačkoj, Italiji, Španiji, dok je zauzela drugo mesto na TOP 10 listi u SAD. Očekuje se da će 70 miliona domaćinstava gledati seriju u prvih 28 dana.

Bridgerton Bridgerton / Foto: Printskrin: YT/Netflix

Možda bude nova sezona serije "Bridgerton"

Uspeh "Lupin"-a i drugih naslova kao što su "Bridgerton", "Tiger King" i "Money Heist", pokazatelji su u kojoj je meri Netflix, koji se nekada oslanjao na filmove i serije drugih kompanija, postao sila u svetu filma i televizije.

Kompanija, koja je pokrenula striming 2007. godine, ima više od 500 naslova u postprodukciji ili u pripremi za lansiranje, i rekla je da planira da objavljuje najmanje jedan originalni film svake nedelje tokom 2021. godine.

Jednim okom motre na konkurenciju

Netflix-ova strategija da zadrži vodeću ulogu je nov materijal, jer kompanije kao što su Disney, Viacom, HBO, ulažu više napora u striming ponudu.

"Veliki rast u striming zabavi doveo je do toga da se rivali takmiče s nama na nove načine. To je razlog zašto smo se kretali tako brzo, fokusirano na originalne naslove prilagođene svetu i svim nacijama", piše u belešci za investitore.

Ključna razlika su originalni, novi naslovi.

Video: Čovek koji je pravio prvi domaći računar za Telegraf: CER 10 bio je početak jedne epohe

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>