Kako je Metalac za 7 dana napravio bum na Tviteru: Otkrivamo ko smišlja najčitanije tvitove u Srbiji

"Metalac je brend čije ime asocira na tradiciju i izaziva nostalgiju, ali pokušavamo da ponudu i komunikaciju prilagodimo očekivanjima i potrebama mlađih generacija. Važno je komunicirati ka svojoj ciljnoj grupi, a kao što tvit iznad ilustruje – naša je prilično široka", kaže sagovornica Telegraf Biznisa

Komentari

  • Samo Svoj

    2. februar 2021 | 15:39

    Živim u Americi i slučajno u trgovini vidim šerpe “ Made in Serbia” i kupim . Zaista im je kvalitet odličan , evo već 4 godina ko nova

  • Rea

    2. februar 2021 | 14:09

    Kad je Metalac proizveo prve rostfraj šerpe,ja sam kupila 6.različitih,i evo preko 40godina ih koristim svakodnevno,i kao nove su!Još sam koristila plin,a zna se da on više oštećuje!Bravo za Metalac!