Vesić, Mali i Momirović izabrali 4 idejna rešenja za vagone: Građani mogu da se izjasne

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Arhivator
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Вића

    02. februar 2021 | 16:25

    Три "експерта"за метро : 3 дипл.инж. : Тома , Веса @ мали уговарају гарнитуре , Французи су сигурно одушевљени ! Благо нама са њима !!!

  • Goran

    02. februar 2021 | 16:25

    Nave se manje bitnim stvarima... Da li će se neko dozvati pameti i preinačiti odluku o prvoj liniji metroa. Beograd je toliko zakrčen saobraćajem, tako da je veoma bitna prva trasa koja će dati instant rezultat. A to može biti samo trasa Ustanička- Zemun. I autoput i oba mosta, sve bi se rasteretio. Ovako Makiš... Super 3 km do civilizacije, nadzemno... Idila...

  • Peki

    02. februar 2021 | 15:54

    niko ljudima ugodio nije kad se ne radi ne valja kad se radi opet ne valja