• 0
 ≫ 

Odgovor kompanije Fedex povodom objavljenog teksta na našem portalu

 ≫ 

Reakciju kompanije prenosimo u celosti

  • 0
FedEx Fedeks kompanija logo Foto: Tanjug/AP/General Motors

Povodom teksta koji je objavljen na našem portalu a koji se ticao pošljki kompanije Fedex, odnosno, kako se navodi u tekstu, da iste "bezobrazno kasne, a da su kupci nezadovoljni", zbog čega su, kako piše, pojedine kurirske službe obesmislile svoje postojanje, oglasila se i kompanija Fedex.

Njihov odgovor prenosimo u celosti:

"U mediju, informativnom portalu "Telegraf" koji se distribuira, na internet stranici "www.telegraf.rs" i odgovarajućim mobilnim aplikacijama ( Android, iOS), u okviru teksta koji nosi naslov: "Pošiljke Fedexa bezobrazno kasne, kupci nezadovoljni", autora V.B, objavljene su neistinite i nepotpune informacije, i to: - Da: ,... dolazak paketa naručenog u novembru zakazuju za januar, a sada i februar..." - Da : ,,....nam naplate poštarinu više nego što bi trebalo, preko toga da nam kabaste stvari dostavljaju samo do ulaza u zgradu, pa sve do toga da nam za donošenje naručenog naplate i penjanje uz stepenice, sprat po sprat, ...". - Da : ,,Naplaćuju dostavu po spratu - Ukoliko naručite nešto lagano, kurir će vam najverovatnije to dostaviti do vrata stana, ali ukoliko naručite sto, kauč, ili televizor, sve su šanse da će vam kurirska služba naplatiti redovnu poštarinu, obračunatu u odnosu na težinu paketa, plus određen iznos, najčešće 200, 300 dinara, po spratu. Ukoliko živite na 4. spratu, to je dodatnih 1.200 dinara troška.,, - Da : ,,..objašnjavaju da su "u haosu" i da "imaju ogromne gužve" zbog skraćenog radnog vremena...", - Da : ,,...mi imamo pravo da otvorimo paket ispred poštara i da proverimo da li je sve na mestu i da je to to što smo naručili, ali većina njih to ne dozvoljava..." - Da : ,,Napišu veću težinu od stvarne - Cena poštarine obračunava se u odnosu na težinu paketa. Ipak, kupcima neretko kuriri naplate više nego što bi trebalo, što oni shvate tek kada dostavljač ode. Onima koji imaju kućne vage često nije mrsko da provere stvarnu težinu paketa i da je uporede sa napisanom i zanimljivo je da se često ne poklapaju. Ipak, pojedine službe tu ne staju, pa izmere jednu težinu, napišu drugu, a naplate o tarifi za još teži proizvod."

Ovim Odgovorom Fedex ukazuje na sledeće: - Naknada za isporuku pošiljke se uvek naplaćuje po važecem cenovniku odobrenom od strane nadležnog regulatornog organa. Svaki korisnik usluge zaključuje ugovor sa Fedex i unapred je upoznat sa cenom otpreme pošiljke i svim drugim bitnim elementima zaključenog ugovora ( pakovanje, težina pošiljke, rokovi isporuke, itd), tako da nije moguća bilo kakva naknadna izmena ugovorenih elemenata, a posebno nije moguća izmena cene tokom isporuke u odnosu na ugovorenu. - Pošiljke Fedex ne kasne, već se isporučuju u skladu sa zaključenim ugovorima. 

- Fedex obavlja isporuke/dostave pošiljki u međunarodnom saobraćaju, što podrazumeva, između ostalog i striktnu primenu carinskih propisa. Posebno Fedex ne vrši dostavu stolova, kauča i televizora, obzirom da oni nisu predmet međunarodnih pošiljki. - Korisnički servis Fedex komunicira sa svim korisnicima usluge, na profesionalan način, daje im potpune, precizne i istinite informacije koje se tiču njihovih pošiljki u svim fazama isporuke pošiljke (počev od faze prijema, tokom celog postupka otpreme, do uručenja pošiljke), tako da korisnici u svakom trenutku imaju informaciju gde se pošiljka nalazi. Sajt Fedex (Customer Support), omogućava korisnicima da u svakom trenutku dobiju sve vrste potrebnih informacija koje se tiču pošiljke. - Korisnici usluge imaju sva prava predviđena ,,Zakonom o poštanskim uslugama,, (,,Sl. Glasnik RS,, br. 77/2019) i ,,Opštim uslovima za obavljanje međunarodnih poštanskih usluga", a posebno, obzirom na navode u tekstu, imaju pravo na pregled pošiljke i reklamaciju. - Sve veći broj korisnika Fedex usluge, najbolji je dokaz zadovoljnih korisnika i kvaliteta usluge. 

Na osnovu iznetog jasno je da su navodi predmetnog teksta koji nosi naslov "Pošiljke Fedexa bezobrazno kasne, kupci nezadovoljni", neistiniti, neprovereni i nepotpuni"

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>