• 5

Mapa koja će vas iznenaditi: Srbi od svih marki najviše vole jedan američki brend

Kada treba pružiti potrošačima šta žele, Apple gleda tri najbitnije stvari: brend mora premašiti očekivanja i pružati vrhunsku uslugu i kvalitet. Da poboljša kupca čineći ga pametnijim, ili povezanijim. Treća stvar koju navode je ritual što znači da je brend važan deo svakodnevice

  • 5
Srbija, Google

Foto: Shutterstock, Wikipedia

Svetom trgovine dominira pregršt velikih brendova. Samo u modnoj industriji, 20 velikih kompanija kontroliše 97% globalnog maloprodajnog profita. A pet poznatih imena čine više od 20% vrednosti celokupnog berzanskog indeksa S&P 500. Verovatno možete pretpostaviti koja su to pet imena.

Situacija je vidljivija i zahvaljujući pandemiji. Veće kompanije trenutno izgledaju kao sigurnija opklada za investitore. Nažalost, ove kompanije "superzvezde" imaju tendenciju da varaju potrošače, ne cene radnike i ulažu premalo.

Ali postoje dobre vesti za manja preduzeća: ove velike kompanije imaju tendenciju da se sporo kreću. Samo pomislite kako su internet brendovi prerasli robne kuće koje nisu uspele da krenu u korak sa vremenom. A moderni preduzetnici takođe mere uspeh plemenitijim pokazateljima: angažovanjem zajednice, zadovoljstvom radnika i filantropskim uticajem. Ne treba da budete najtraženija kompanija da bi ono što radite imalo vrednost.

Na portalu  BusinessFinancing.co.uk napravili su mapu koja pokazuje trenutno najpopularnije potrošačke brendove širom sveta.

Tako, Apple je proglašen najomiljenijom markom tokom COVID-19, i tako se popeo s trećeg mesta gde je bio pre pandemije. Iako je tehnološki div pretekao Disney i Amazon njegov se uspeh uglavnom može pripisati potrošačima ženama i milenijalcima, dok je Amazon proglašen najomiljenijim brendom za muške potrošače.

Maloprodajna industrija također je povećala performanse rezultata, pa se Walmart našao na četvrtom mestu ove liste. Kada je reč o Evropi, Ikea je visoko pozicionirana.

Popularnost IKEA dominira Skandinavijom, Amazon zauzima jugozapad kontinenta, a Netflix i Google su veliki na istoku.

Zanimljivo je videti Google kao vodeću marku u Rusiji, na primer.

Takođe, prema ovoj mapi koju možete pogledati na zvaničnom sajtu, to je omiljeni brend i u Srbiji.

Video: Ko je Džef Bezos, a ko njegov naslednik?

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Горан

    Србим мрзи сваку помисао на америчке убице,сетите се они су убијали децу по Србији због њих је пола Србије од канцера болесно ,отац ми је од тога умро и многи драги људи.Вечно моји непријатељи,убице америчке.

  • Haski

    Sve što je američko, ne zanima me.

  • Nindža

    Odličan tekst!!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke