Najgora reklama ikad napravila bum: Kako je raspevani direktor mlekarske kompanije oduvao super bowl
Direktor poznatog švedskog brenda, proizvođača mleka Oatly, postao je jedna od glavnih zvezda američkog spektakla Super Bowl.
Direktor Toni Petersson, glavni je junak jednostavne reklame koja je podigla neviđenu prašinu, u kojoj on s klavijaturom stoji u polju i peva svoju pesmu o sojinom mleku.
Učinak je bio neverovatan. Reklama se, sudeći po komentarima, vraćala i gledala više puta, a tastature su se grejale od pisanja komentara.
"Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly!", "Volim sojino mleko, ali zbog te reklame sam hteo da iskapim bocu kravljeg!", "Najgora reklama ikad!", "Ne mogu stvarno da prestanem da gledam!".... - tek su neki od komentara.
Ne samo što su svetski mediji preneli priču o direktoru koji peva u polju o mleku, nego što gotovo svi istražuju ko je Toni Petersson i koja mu je profesionalna priča. Tako, pojedini podsećaju da je nekonvencionalni Šveđanin studirao marketinšku strategiju u poslovnoj školi IHM, obučavao se potom na uglednoj poslovnoj akademiji Mercuri International.
Takođe je studirao finansije, marketing, strategiju i menadžment u Lundu. Radio je u biznisu nekretnina, distribucije pića, restorana, neko vreme i na Kostariki.
That commercial was so bad that I’ll never buy Oatly milk ever.— Joseph P. Huber (@JosephPHuber) February 8, 2021
U jednom intervjuu ranije je napisao: "Ne bavim se ničim, ako mislim da se neću osećati ispunjeno. Kao preduzetnik, radim ono što zaista poželim. Ako želim da pokrenem posao, započeću posao. Kod Oatlyja me privukla jednostavnost. Odlučio sam da želim da radim za njih, pa sam to i uradio"
Iako Petersson ostavlja utisak neozbiljnog direktora, upravo je njegov stil bio potreban Oatlyju da zaista uspe. Proizvod je razvijen 1994. godine i na tržištu je propao, sve dok Petersson nije stigao u kompaniju 2012 godine.
Njegov pristup i rebranding apsolutno su se isplatili. Veličina kompanije udvostručila se između 2018. i 2019. godine. A Petersson se brinuo, celim putem, da preduzima akcije koje će odjeknuti u javnosti.
Inače, cene reklama na Superboulu rastu poslednjih desetak godina. Na primer, prosečna cena reklame u 2010. godini iznosila je 3 miliona dolara, 2014. godine već je bila na 4,2 miliona, da bi 2017. godine po prvi put prešla magičnu cifru od 5 miliona dolara za 30 sekundi reklame.
Za 2020. godinu oglašivači su za dva oglasa u trajanju od 30 sekundi platili 5, 5 miliona dolara, a oni koji kupuju jedan oglas od 30 sekundi platili su 5,6 miliona dolara - obe su bile rekordne cene.
Video: Nakon što se vakcinišete protiv korone, u ovoj pivari možete i da popijete Vakcinu
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.