Čuvena lutka "oživela" tokom pandemije: Ostale igračke ne mogu da se pohvale dobrom prodajom

  • 0
barbi Foto: Pixabay

Prodaja Barbika dostigla je 1,35 milijadi dolara prošle godine, što je najveći iznos još od 2014. Objašnjenje za ovaj skok u tražnji je to što su roditelji tokom pandemije i karantina tražili način da olakšaju deci ovaj period, pa su im masovnije kupovali igračke.

Prodaja lutki skočila je za 16 odsto globalno, što još jednom dokazuje da je pandemija bila dobra za industriju igračaka koja je profitirala na ogračničenoj dostupnosti drugih oblika zabave.

U kompaniji "Mattel, Inc.", koja proizvodi i čuvene Hot wheels, kažu da su uspeli da odgovore na povećanu potražnju za njihovim prizvodima i da su prošli mnogo bolje od konkurenata. 

Kompanija Hasbro, koja stoji iza brendova kao što su Nerf i Monopol, sa druge strane, beleži pad od 8 odsto, uprkos tome što su imali više nego dobar poslednji kvartal.

U Matelu je prodaja skočila značajno, posebno tokom sezone božićnih praznika, pa su u 2020. godini zabeležili profit od 126,6 miliona dolara, za razliku od gubitka od 200 miliona koji su imali tokom 2019. godine.

Video: Nakon što se vakcinišete protiv korone, u ovoj pivari možete i da popijete Vakcinu

(Telegraf Biznis)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>