Nakon niza skandala, "Viktorija's sikret" u problemu: Unajmili najskuplje konsultante da im pomognu
Prodaja je opala, a kupci se žale da je opao i kvalitet robe
Jedan od najpoznatijih svetskih proizvođača donjeg veša, "Vikrotija's sikret" unajmila je jednu od najvećih konsultanstkih kuća WPP da bi joj pomogli oko stvarnja bolje slike u javnosti, a samim tim i vraćanja biznisa na pravi put, nakon niza kontroverzi čiji su bili deo.
Kada čujete da neko pomene "Viktorija's sikret", prvo što vam padne na pamet jesu prelepe manekenke, popularni "anđeli" i raskošne revije. U Americi je teško da ćete naći osobu koja na neki način nije bila u nekom dodiru sa ovim proizvođačem donjeg rublja i kupaćih kostima.
Ova kompanija biće zadužena za kreativne kampanje, medije i odnose s javnošću, a kako se priča njihov posao će biti i rad na ojačanju onlajn prodaje ovog brenda, posebno u mesecima pandemije.
Angažovanje spoljne kompanije velika je promena za Viktorija's sikret, koja je do nedavno sve poslove ovog tipa obavljala sama. Ipak, vremena su se promenila. Prodaja je opala, a kupci se žale da je opao i kvalitet robe.
Najviše im je naškodio skandal u novembru 2019. godine kada je šef marketinga Ed Razek imao neke kontroverzne komentare o transrodnim osobama i plus-sajz modelima, zbog kojih je tadašnja direktorka morala da podnese ostavku. Kompaniju prate brojne kontroverze danas, a neki kritikuju brend jer ne uzima u obzir različitosti, misleći na ženska tela.
Nije im pomogla ni povezanost sa kontroverznim Džefrijem Epstajnom, koji je izvršio samoubistvo u zatvoru gde je bio zbog optužbi za podvođenje maloletnica. Neke Epstajnove žrtve navele su da Epstajn koristio veze u "Viktorija's sikret" kako bi ih naterao na seksualni čin.
"Viktorija's sikret" osnovao je američki biznismen Roj Rejmond 1977. godine. Bio je inspirisan neprijatnom posetom prodavnici u kojoj je želeo da kupi donje rublje svojoj supruzi. Stoga je rešio da napravi mesto u kom će se i muškarci osećati prijatno da obave takvu kupovinu.
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.