• 0

Kuvarske radionice, obuke osoblja, testiranje hrane, muzeji pića: Kako sve ugostitelji prkose merama

Kompanije koriste razne kreativne izgovore da otvore i održe privid da je to što rade legalno

  • 0
Kuvar

Foto: Pixabay

Kafić u centru Varšave vikendom uveče krcat je ljudima. Grupe mladih okupljene su oko stolova na kojima su zapaljene sveće. Barmen toči jedno pivo za drugim. Konobari odnose i donose pića. A mere su na snazi i ništa od ovoga nije dozvoljeno.

- Imamo 40 različitih vrsta piva - jedan od njih kaže ponosno. Ne nosi masku, ali masku nemaju ni gosti.

To je samo jedan od ugostiteljskih objekata koji je odlučio suprotstaviti se merama zatvaranja koje je nametnula vlada i otvoriti lokal uprkos pandemiji.

Kafićima i restoranima trenutno je dopušteno da serviraju hranu za dostavu i lično preuzimanje.

Vlasnik procjenjuje da je izgubio nekoliko miliona zlota u raznim fazama zatvaranja, a potencijalna vladina pomoć iznosila bi tek delić tog iznosa.

On nije usamljen u takvom razmišljanju. Prema inicijativi poduzetnika koja nosi naziv “Otwieramy” (Otvaramo), barem nekoliko stotina kompanija širom zemlje odlučilo je da se usprotiviti zatvaranju.

kuvar, spremanje hrane, kuvanje, suši

Foto: Pixabay

U Varšavi je većina restorana i dalje zatvorena za goste. Nije tako u jednoj pečenjari i baru. Svetla su prigušena u prizemlju, a usamljeni konobar pazi na šank.

Spolja se vide ljudi koji sede za stolovima. Jakne i kaputi vise u garderobi, meso se peče u kuhinji. Konobara pitanja čine sumnjičavim.

- Danas ovde vodimo razgovore za posao - kaže i nepozvane posetioce upućuje prema izlazu.

Kompanije koriste razne kreativne izgovore da otvore i održe privid da je to što rade legalno.

- Obuka osoblja - promumljala je konobarica u koktel baru u središnjoj Varšavi i brzo navukla zavese u zadnjem delu lokala, gde je par sedeo uz sveću.

Neki restorani svojim gostima daju ugovor prema kom sudeluju u "proveri namirnica". Drugi organizuju takozvane “kulinarske radionice” ili “radionice međuljudskih odnosa”. Jedan kafić je sebe počeo nazivati muzejom pića.

Video: Čokoladna krofna ide u zaborav: Oko 110 evra vam treba da doživite zlaćanu eksploziju u ustima

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke