Duks sa burgerom, kravata i veo s krofnicama: Zašto nam restorani brze hrane prodaju odeću?
Nova kreacija Mekdonaldsa koja nije jestiva jeste dukserica sa kapuljačom, a plan je da njome reklamiraju nove hrskave sendviče sa piletinom. Istovremeno, kompanija Dankin lansiraja komplet kravata, i to onih za venčanje. Čiptol je s druge strane, počeo da reklamira majice preko TikToka.
Iako lanci brze hrane odavno prodaju odeću, postali su aktivniji na tom polju tokom pandemije.
Odeća na kojoj se nalaze vaši omiljeni proizvodi su dobar, jeftin način za restorane da vam stalno budu na oku. Ovo je postalo važnije tokom pandemije jer ljudi ređe jedu napolju.
Kao marketinški potez, lanci brze hrane koji prisluškuju influensere kako bi stvorili jedinstvenu robu predstavljaju lidere u tom polju. Sve liči na to da ovo postaje zrela industrija koja treba da se dopadne mlađim potrošačima.
Evo nekoliko najnovijih trendova u modi brze hrane:
Osim dukseva, Mek prodaje i druge proizvode, poput cd-ova, i sl. Čipotl se se obratio 12-godišnjoj TikTok zvezdi za pomoć. Lansirali su odeću sa limitarnom linijom. Kompanija je saopštila da donira sav profit od kolekcije organizacijama usmerenim na to da moda ili poljoprivreda budu održiviji.
A za parove koji su odlučni da se "vež", Dankin je želi da uskoči i doda lanac krafni delom tog velikog dana, odnosno vašeg venčanja.
just want a dunkin drive thru wedding 🥺😩😍 pic.twitter.com/ocarznv8ie— trashboy (@trash__boyy) February 14, 2021
Osim kravata, imaju satenski ogrtač za mladu, leptir-mašnu i jastuk za prsten, pa čak i veo.
Da li vam se dopada hrana na odeći? Da li biste vi na ovakav način podržali omiljeni brend, odnosno, restoran hrane?
Video: Veća faca i od Homera Simpsona: Pojeo 46 krofni za osam minuta!
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.