Zasto salju na servis uredjaj kada ljudi imaju bezuslovno pravo na povracaj novca? I ja sam sa hard diskom prosao isto maltretiranje po servisima,iako to mene ne zanima. Nisam hteo servis nego povracaj novca! Zakon mora da ih obaveze da ODMAH izvrse povracaj sredstava.
Za one koji nisu upućeni. Novac se po zakonu vraća na isti način na koji je i plaćena roba. Ako ste robu platili u gotovini onda vam se i vraća u gotovini na kasi. Ako ste platili čekom, karticom ili uplatnicom onda vam se vraća novac na račun. Ne dozvolite da vas prodavci prave budalama i da insistiraju na vraćanju para na račun ako ste platili gotovinom. Po kom ste vi to zakonu obavezni da imate račun u banci?
U.moje vreme, dok je bila.pravna drzava kupila sam cizme, koje.sam obula samo dva.puta. Medjutim, nesto.oko djona nije funkcionidalo i ja sam ih.uz racun vratila i trazila da mi daju ili druge iste ili da mi se vrati novac. . Nedugo zatim, dobila sam nove.
Užas i katastrofa. Naručio sam 2 USb flash memorije još početkom novembra. 5 dana kasnije je stigla roba ali sam tek tad uvideo da sam slučajno naručio pogrešan proizvod, dakle moja greška. Uredno vratim uređaje istom brzom poštom, platim poštarinu i kažem da je zahtev za povrat novca. Uređaje sam vratio 9. novembra. Danas je 24. februar. Za 1 uređaj je vraćen novac oko 15. januara, dok mi za drugi navodno kažu da nije stigao kod njih iako se na sajtu brzo pošte jasno vidi da su oba pristigla u isto vreme.
Da na tržištu vlada javašluk svakodneni smo svedoci !Država je, navodno, napisala normativna akta o potrošaču i prodavcu ali kako se kaže "papir trpi sve" jer se propisi ne sprovode ili selektivno. Propisi se ne poštuju i to trgovci rade zato što ih niko ne sankcioniše.Posebna priča su strane firme koje su se utopile u javašluk, čast malom broju korektnih, koje poštuju i ponašaju se kao u matičnoj zemlji !
Srbija zemlja dembelija....u kojoj zivi napredni carobnjak iz oza, koji kaze da smo naj napredniji i naj bolji u ue....a mi tri svetlosne godine od eu....ej jadni mi...15 vek kod nas...poslovnost 0...
Е управо сам и ја са њима имао огроман проблем, послали су ми поломљен ТВ од 74.000 додуше, можда и нису били криви они, можда је транспорт. Али сам се ломио са њима 2 месеца да пошаљу други. Најгори су!
Misliš ili znaš? Ima leka i za tako bahate kao što si ti. Zove se sud ako ću legalno da te ganjam. A ima i nelegalan način. Zove se pajser brigada. Onda bi platio moju štetu ali bi platio i njihovo angažovanje a onda bi platio i svoje bolničko lečenje. Nemoj da si bahat i bezobrazan. To nije lepo.
Zvonko
Zasto salju na servis uredjaj kada ljudi imaju bezuslovno pravo na povracaj novca? I ja sam sa hard diskom prosao isto maltretiranje po servisima,iako to mene ne zanima. Nisam hteo servis nego povracaj novca! Zakon mora da ih obaveze da ODMAH izvrse povracaj sredstava.
Podelite komentar
Nimark
Za one koji nisu upućeni. Novac se po zakonu vraća na isti način na koji je i plaćena roba. Ako ste robu platili u gotovini onda vam se i vraća u gotovini na kasi. Ako ste platili čekom, karticom ili uplatnicom onda vam se vraća novac na račun. Ne dozvolite da vas prodavci prave budalama i da insistiraju na vraćanju para na račun ako ste platili gotovinom. Po kom ste vi to zakonu obavezni da imate račun u banci?
Podelite komentar
Sta reci
U.moje vreme, dok je bila.pravna drzava kupila sam cizme, koje.sam obula samo dva.puta. Medjutim, nesto.oko djona nije funkcionidalo i ja sam ih.uz racun vratila i trazila da mi daju ili druge iste ili da mi se vrati novac. . Nedugo zatim, dobila sam nove.
Podelite komentar
Zzz
Užas i katastrofa. Naručio sam 2 USb flash memorije još početkom novembra. 5 dana kasnije je stigla roba ali sam tek tad uvideo da sam slučajno naručio pogrešan proizvod, dakle moja greška. Uredno vratim uređaje istom brzom poštom, platim poštarinu i kažem da je zahtev za povrat novca. Uređaje sam vratio 9. novembra. Danas je 24. februar. Za 1 uređaj je vraćen novac oko 15. januara, dok mi za drugi navodno kažu da nije stigao kod njih iako se na sajtu brzo pošte jasno vidi da su oba pristigla u isto vreme.
Podelite komentar
Dend
Da na tržištu vlada javašluk svakodneni smo svedoci !Država je, navodno, napisala normativna akta o potrošaču i prodavcu ali kako se kaže "papir trpi sve" jer se propisi ne sprovode ili selektivno. Propisi se ne poštuju i to trgovci rade zato što ih niko ne sankcioniše.Posebna priča su strane firme koje su se utopile u javašluk, čast malom broju korektnih, koje poštuju i ponašaju se kao u matičnoj zemlji !
Podelite komentar
...
@Dend
Sa kojom si stranom firmom imao problem? Ja, nikada.
Podelite komentar
Srbija medju sljivama
Srbija zemlja dembelija....u kojoj zivi napredni carobnjak iz oza, koji kaze da smo naj napredniji i naj bolji u ue....a mi tri svetlosne godine od eu....ej jadni mi...15 vek kod nas...poslovnost 0...
Podelite komentar
Crni
Balkan je to....pametnom dosta......
Podelite komentar
Др
@Crni
А ти си тај?
Podelite komentar
Aca
Cekam vec 3 meseca povracaj novca od winwin-a uzas
Podelite komentar
Бане
@Aca
Е управо сам и ја са њима имао огроман проблем, послали су ми поломљен ТВ од 74.000 додуше, можда и нису били криви они, можда је транспорт. Али сам се ломио са њима 2 месеца да пошаљу други. Најгори су!
Podelite komentar
Ni u snu!!!!
Kakvo vracanje, odlezao bi tvoj novac prije.
Podelite komentar
Darko
@Ni u snu!!!!
Misliš ili znaš? Ima leka i za tako bahate kao što si ti. Zove se sud ako ću legalno da te ganjam. A ima i nelegalan način. Zove se pajser brigada. Onda bi platio moju štetu ali bi platio i njihovo angažovanje a onda bi platio i svoje bolničko lečenje. Nemoj da si bahat i bezobrazan. To nije lepo.
Podelite komentar
Tanja
To su ti naše firme... Pa posle biraj domaće. Sa nekim većim stranim firmama ovakve stvari idu glatko.
Podelite komentar
Vuk
Nikada ti jadan, ne bi vratio novac?!
Podelite komentar
Vuk
@Vuk
Bravo, NIKADA!!!
Podelite komentar