≫ 

Mesec dana čekao povraćaj novca, 3 puta išao u radnju: Kad se onlajn kupovina u BG pretvori u haos

 ≫ 

Kupac ima pravo da vrati robu, ako nije zadovoljan. U onlajn kupovini, sve može da se zakomplikuje

Komentari

  • Zvonko

    24. februar 2021 | 22:25

    Zasto salju na servis uredjaj kada ljudi imaju bezuslovno pravo na povracaj novca? I ja sam sa hard diskom prosao isto maltretiranje po servisima,iako to mene ne zanima. Nisam hteo servis nego povracaj novca! Zakon mora da ih obaveze da ODMAH izvrse povracaj sredstava.

  • Nimark

    24. februar 2021 | 17:58

    Za one koji nisu upućeni. Novac se po zakonu vraća na isti način na koji je i plaćena roba. Ako ste robu platili u gotovini onda vam se i vraća u gotovini na kasi. Ako ste platili čekom, karticom ili uplatnicom onda vam se vraća novac na račun. Ne dozvolite da vas prodavci prave budalama i da insistiraju na vraćanju para na račun ako ste platili gotovinom. Po kom ste vi to zakonu obavezni da imate račun u banci?

  • Sta reci

    24. februar 2021 | 16:05

    U.moje vreme, dok je bila.pravna drzava kupila sam cizme, koje.sam obula samo dva.puta. Medjutim, nesto.oko djona nije funkcionidalo i ja sam ih.uz racun vratila i trazila da mi daju ili druge iste ili da mi se vrati novac. . Nedugo zatim, dobila sam nove.

  • Zzz

    24. februar 2021 | 15:21

    Užas i katastrofa. Naručio sam 2 USb flash memorije još početkom novembra. 5 dana kasnije je stigla roba ali sam tek tad uvideo da sam slučajno naručio pogrešan proizvod, dakle moja greška. Uredno vratim uređaje istom brzom poštom, platim poštarinu i kažem da je zahtev za povrat novca. Uređaje sam vratio 9. novembra. Danas je 24. februar. Za 1 uređaj je vraćen novac oko 15. januara, dok mi za drugi navodno kažu da nije stigao kod njih iako se na sajtu brzo pošte jasno vidi da su oba pristigla u isto vreme.

  • Dend

    24. februar 2021 | 14:43

    Da na tržištu vlada javašluk svakodneni smo svedoci !Država je, navodno, napisala normativna akta o potrošaču i prodavcu ali kako se kaže "papir trpi sve" jer se propisi ne sprovode ili selektivno. Propisi se ne poštuju i to trgovci rade zato što ih niko ne sankcioniše.Posebna priča su strane firme koje su se utopile u javašluk, čast malom broju korektnih, koje poštuju i ponašaju se kao u matičnoj zemlji !

    • 24. februar 2021 | 15:09

      ...

      @Dend

      Sa kojom si stranom firmom imao problem? Ja, nikada.

  • Srbija medju sljivama

    24. februar 2021 | 14:17

    Srbija zemlja dembelija....u kojoj zivi napredni carobnjak iz oza, koji kaze da smo naj napredniji i naj bolji u ue....a mi tri svetlosne godine od eu....ej jadni mi...15 vek kod nas...poslovnost 0...

  • Crni

    24. februar 2021 | 14:17

    Balkan je to....pametnom dosta......

  • Aca

    24. februar 2021 | 14:16

    Cekam vec 3 meseca povracaj novca od winwin-a uzas

    • 24. februar 2021 | 15:13

      Бане

      @Aca

      Е управо сам и ја са њима имао огроман проблем, послали су ми поломљен ТВ од 74.000 додуше, можда и нису били криви они, можда је транспорт. Али сам се ломио са њима 2 месеца да пошаљу други. Најгори су!

  • Ni u snu!!!!

    24. februar 2021 | 14:13

    Kakvo vracanje, odlezao bi tvoj novac prije.

    • 24. februar 2021 | 17:20

      Darko

      @Ni u snu!!!!

      Misliš ili znaš? Ima leka i za tako bahate kao što si ti. Zove se sud ako ću legalno da te ganjam. A ima i nelegalan način. Zove se pajser brigada. Onda bi platio moju štetu ali bi platio i njihovo angažovanje a onda bi platio i svoje bolničko lečenje. Nemoj da si bahat i bezobrazan. To nije lepo.

  • Tanja

    24. februar 2021 | 13:31

    To su ti naše firme... Pa posle biraj domaće. Sa nekim većim stranim firmama ovakve stvari idu glatko.

  • Vuk

    24. februar 2021 | 13:28

    Nikada ti jadan, ne bi vratio novac?!