Oglasa na pretek, ali svi beže od kol centra u Beogradu: Nije do plate, ovo su okidači za otkaz

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Zora Bogdanović
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zora Bogdanović

    25. septembar 2021 | 14:25

    Poslovi call operatera ("Menadžera prodaje")koji zahtevaju zakazivanje prezentacija ili prodaju proizvoda ili usluga putem telefona, jesu duboko kompromitovani, iz više razloga: iznurivanje mlađih i sredovečnih (pretežno) žena u call centrima, strogi nadzor broja njihovih poziva, zakazanih klijenata, očekivanje da ostvare iracionalne rezultate u vidu prodatih usluga, proizvoda, zakazanih promocija, zapošljavanje na određeno vreme kako bi poslodavci dobili benefite od države zbog zapošljavanja novih radnika a zatim otpuštanje istih radnika nakon 1-2 meseca sa navodnim "sporazumnim prekidima radnog odnosa" da ne bi otpušteni radnici mogli da dobiju novčanu nadoknadu sa NSZ- jesu sprega organizovanog kriminala i pranja novca- na štetu zaposlenih radnika na određeno vreme. Da se ne pominju privatne agencije za zapošljavanje koje dele "kolač". Ovde treba da interveniše posebno obučeni policijsko-tužilački istražni tim da se počisti toliko nagomilano smeće i duboka kršenja ljudskih prava zaposlenih i otpuštenih radnika. Tačno je i ono što navodite u članku da su bolje radne pozicije kao menadžer za HR resurse i druge, već rezervisane za ograničeni krug ljudi...

  • Postoji

    01. mart 2021 | 14:30

    I druga strana price. Mene su zvali iz call centra na mobilni,da mi nude neke zdravstvene usluge i pritom znaju moje ime i prezime. Odakle im te informacije kao prvo uzasno su navalentni i uopste ne slusaju kada im se kaze da niste zainteresovani. Stoga, prekidam vezu cim shvatim da je neki menadzer prodaje 😑

  • CC

    01. mart 2021 | 12:35

    Baš tako 😄 to je 7ipo sati neprestane zvonjave telefona i priče. Problem je što nadređeni pritiskaju da razgovori budu što kraći, a korisnik ima dosta pitanja, žalbi. Uz to se radi i ponuda, prodaja, unošenje dosta podataka i odgovaranje na emailove. Gleda se svaki minut kada se neko pauzira za toalet ili da pojede nešto sa nogu, ako se probijaju pauze ostaje se da se nadoknađuje itd