• 0

Kremu "za normalnu kožu" više nećete moći da kupite: Gigant unosi novine, tvrdi, u korist potrošača

Odluka je usledila nakon što je 70 posto ljudi u anketi reklo da ta reč ima negativan efekat i da industrija lepote mora biti inkluzivnija

  • 0
kozmetika

Foto: Unsplash

Letos smo pisali o svetskoj kompaniji L’Oreal Group koja je donela radikalnu promenu u poslovanjuNaime, na ambalažama njihovih proizvoda (prvenstveno pudera) više neće pisati reči "white", "fair" i "light".

Ta odluka je doneta nakon što je Unilever rešio da promeni naziv svoje popularne kreme "Fair & Lovely", a sada iz te korporacije stiže još novosti. Kozmetičke marke su sve češće "pod skenerom", vezano za upotrebu reči koje su rasno osetljive, kao što je "svetlo".

Odnedavno, problem pravi i reč "normalno". Kompanija vredna na milijarde dolara, koja poseduje brendove kao što su Dove i Sure, najavila je da će odustati od upotrebe reči normalno na pakovanjima. Na primer, krema za normalnu kožu.

Takođe, fotografije proizvoda iza kojih stoji Unilever biće sa manje fotošopa, na insistiranje korisnika (kupaca), koji smatraju da kompanija treba da bude "inkluzivnija". Reč "normalno" više neće biti zastupljena ni u reklamama.

Odluka je usledila nakon što je 70 posto ljudi u anketi reklo da ta reč ima negativan efekat i da industrija lepote mora biti inkluzivnija. Iz kompanije kažu da su "posvećena borbi protiv štetnih normi i stereotipa".

Osim toga, više neće biti digitalnih promena oblika tela, veličine, proporcije i boje kože u TV reklamama, štampanim medijima i na fotografijama proizvoda, kada je reč o ovoj kompaniji.

Mnogi korisnici društvenih mreža pozdravili su odluku Unilevera, nazivajući je "sjajnim stavom" i "divnim skokom napred", ali su drugi optužili kompaniju za "jeftinu PR kampanju", i zapitali kako će onda brendovi ubuduće opisivati kožu koja nije ni masna, ni suva, ni mešovita - ako ne rečju "normalna".

Video: Veza na poslu koja ne mora da bude opasna po vas... Naprotiv!

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke