≫
Ovo su prve posledice blokade Sueckog kanala: Šta to znači za Srbiju i kompanije koje čekaju robu?
≫
Trgovina vredna 9,6 milijardi dolara čeka plimu u nedelju. Šta da rade kompanije u Srbiji?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Johan
Ovo je pokusaj prekidanja trgovinskog lanca istoka i zapadne evrope ja sam radio na beodogradilistu 'Majer Werft " Papenburg Nemacka i redovno sam isao na test voznje kroz kanale te brodove vuce remorker a posle kad izadu na more krece sam a da ga nasuce vetar ili nesto nismo to mogli primetiti to je sabotaza u evropi je gorivu skocila cena a i ima nestasica pojedine robe
Eksokustodijan
Из поузданих извора сам сазнао да су Руси хаковали навигациони систем, што је довело до пуцања катаклингера леве споне кормила, тако да је брод неконтролисано скренуо и ето белаја.
Tihi
Baš se pitam kako ćemo mi kao ekonomski tigar i lider u evropi preživeti to