Šta piše u odluci Grada? Zašto Kentkart i ko je odbijen za posao naplaćivanja karata u prevozu
Kao što je Telegraf Biznis već objavio, Grad Beograd doneo je odluku da dodeli ugovor za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu grupi ponuđača Kentkart.
Sada je poznato i više detalja, na primer, da je kompanija je ponudila da taj posao radi za 8,79 milijardi dinara, sa PDV-om 10,55 milijardi.
U odluci gradskog Sekretarijata za javni prevoz objavljenoj na portalu javnih nabavki navodi se da se u konzorcijumu Kentkart, dve firme iz Istanbula i jedna iz Beograda.
Javni poziv za ovaj posao objavljen na kraju 2020. godine a do isteka roka - 25. februara stigla je i zajednička ponuda Bus Logika iz Požarevca i Pente iz Pule koji su ponudili da taj posao rade za 8,9 milijardi dinara (10,68 milijardi sa PDV-om).
Ova ponuda je odbijena jer je prema oceni komisije neprihvatljiva pošto nije u skladu sa zahtevima iz konkursne dokumentacije.
Navedeno je da nije dostavljeno sredstvo obezbeđenja za ozbiljnost ponude - bankarska garancija, te da ponuđač ne ispunjava finansijski, ekonomski, tehnički, i stručni kapacitet.
Posao dodeljen ugovorom obuhvata održavanje hardvera (opreme) koja je vlasništvu Grada Beograda, i softvera za koji Beograd ima pravo korišćenja, te usluge u vezi sa kontrolom putnika, organizovanja prodajne mreže, prodaje karata i dopuna, kao i izdavanje kartica.
Predmet ugovora će obuhvatiti i održavanje hardvera (opreme) i softvera, kao i usluge vezane za funkcionisanje sistema – kontrola putnika, organizovanje prodajne mreže: prodaje karata i dopuna, izdavanje kartica i prateće usluge, kao i unapređenje postojećeg sistema, odnosno implementacija i unapređenje novog sistema.
Video: Brod blokirao Suetski kanal: Ugrožena svetska ekonomija
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.