• 0

Trik kojim vas trgovci mame da kupite skuplji proizvod: Nemojte da padate na fore

Oni zapravo ne žele da kupite sladoled od sedam funti

  • 0
sladoled, magnum

Foto: Pixabay.com

Trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas naterale da trošite više. I o tim trikovima smo više puta pisali.

Od senzacionalnih "platiš dva, treći dobiješ gratis" akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do muzike, osvetljenja i smeštaja na policama, prodavnice koriste čitav niz mamaca kako bi vas naterale da trošite više.

Psiholog Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.

Kao primer je ponudila sladolede, jedan koji košta 3 funte, drugi koji košta osam funti. Sladoled od osam funti čini se preskupim, ali kako je pet funti razlike svi će pre odabrati onaj jeftiniji.

Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci stavljaju mamac, sladoled od sedam funti. 

- Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo mamac kako bi skuplji sladoled delovao kao dobra prilika. Bez mamca, upoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem – pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu skuplji - ispričala je.

Pojasnila je i kako psihološki efekat kadriranja koriste sve trgovine od restorana do tehnoloških divova.

Video: Komad ove govedine košta papreno samo zbog jednog posebnog začina

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke