"Beograd nema urbanu matricu za toliko vozila. Moramo osloboditi površine za pešake i bicikliste"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Petar
Bravo
miloš
zašto za početak ne osposobite zeleni talas. ušli smo u 21 vek a zelenog talasa nema. takođe regulacija pojedinih raskrnica bi bila od velike koristi. (npr raskrsnica kod Grand kafe u Surčinskoj ulici) beograd nije ravan da bi se bicikli koristili masovno, čak su i dostavljači hrane prestali da koriste obične i prešli na električne. država umesto popularizacije mopeda na sve načine otežava njihovo korišćenje, nema subvencija za gasne uređaje, već se vozači samo maltretiraju zato što koriste gas