Otvoren put Telenoru da postane novi kablovski operator u Srbiji

Kompanija Telenor Srbija dobila je zvanično odobrenje za ulazak na tržište distribucije TV sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta. Komisija za zaštitu konkurencije je, nakon sveobuhvatne pravne i ekonomske analize Ugovora o pravu korišćenja optičkih vlakana i Ugovora o pružanju Ethernet Bitstream usluga koje je kompanija potpisala sa Telekomom Srbije, donela pozitivnu odluku u pogledu zahteva za izuzeće restriktivnih sporazuma od zabrane. Takva odluka potvrđuje da ulazak Telenora na tržište distribucije medijskih sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta podržava dalji razvoj konkurentnosti u tom segmentu tržišta.
- Drago nam je što je Komisija za zaštitu konkurencije donela pozitivnu odluku i sada ćemo se fokusirati na kreiranje inovativne i atraktivne ponude koju ćemo lansirati do kraja godine. Želimo da se i u ovom segmentu izdvojimo kvalitetom, kao što smo i u mobilnim uslugama. Srpsko tržište je spremno za novog kablovskog operatora - kaže Majk Mišel, generalni direktor Telenora u Srbiji.
Telenor ulazi na tržište distribucije medijskih sadržaja samostalno, poštujući pravila fer tržišne utakmice sa ostalim ponuđačima sadržaja, uključujući SBB i Telekom. Kao jedan od najvećih stranih investitora u Srbiji od 2006, Telenor Srbija planira da uloži gotovo 300 miliona evra u narednih pet godina, što je potvrda dugoročne posvećenosti kompanije razvoju srpskog tržišta telekomunikacija.
Tokom razvoja ove oblasti poslovanja, Telenor će zaposliti nove kadrove i primeniti najbolja iskustva i prakse iz PPF grupe, kako bi korisnicima donela unapređeno iskustvo u oblastima brzine i kvaliteta usluge, izbora kanala, lakoće korišćenja i kvaliteta podrške korisnicima. Trenutno su u toku pripreme i finalni pregovori sa kreatorima medijskog sadržaja.
- Telenor još uvek nije dobio prava i dozvolu za distribuciju sadržaja koje proizvodi ili čijim pravima raspolaže United Grupa, kao što su N1, Nova S, Sport klub i drugi, ukupno 22 kanala. Žao nam je što je United Grupa donela takvu odluku, i ostajemo otvoreni za dalje pregovore o distribuciji kanala, uvereni da će prepoznati značaj te saradnje za sve - građane Srbije, kompanije koje posluju u istom segmentu i društvo u celini - naglašava Mišel.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
неко тамо
када би конкуренција то и била, да се смање цене, а овако, они се конкурентно договоре колико да не иду испод, плаћамо у односу на стандард најскупље пакете у Европи
Podelite komentar
🇷🇸
Само да имају арену и спорт клуб ништа више не треба
Podelite komentar
👏👏👏
Konačno da se luksemburžanima suprotstavi prava konkurencija.
Podelite komentar