• 9

Otvoren put Telenoru da postane novi kablovski operator u Srbiji

Komisija za zaštitu konkurencije odobrila ugovore

  • 9
Telenor Foto: Promo/Telenor

Kompanija Telenor Srbija dobila je zvanično odobrenje za ulazak na tržište distribucije TV sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta. Komisija za zaštitu konkurencije je, nakon sveobuhvatne pravne i ekonomske analize Ugovora o pravu korišćenja optičkih vlakana i Ugovora o pružanju Ethernet Bitstream usluga koje je kompanija potpisala sa Telekomom Srbije, donela pozitivnu odluku u pogledu zahteva za izuzeće restriktivnih sporazuma od zabrane. Takva odluka potvrđuje da ulazak Telenora na tržište distribucije medijskih sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta podržava dalji razvoj konkurentnosti u tom segmentu tržišta.

- Drago nam je što je Komisija za zaštitu konkurencije donela pozitivnu odluku i sada ćemo se fokusirati na kreiranje inovativne i atraktivne ponude koju ćemo lansirati do kraja godine. Želimo da se i u ovom segmentu izdvojimo kvalitetom, kao što smo i u mobilnim uslugama. Srpsko tržište je spremno za novog kablovskog operatora - kaže Majk Mišel, generalni direktor Telenora u Srbiji.

Telenor ulazi na tržište distribucije medijskih sadržaja samostalno, poštujući pravila fer tržišne utakmice sa ostalim ponuđačima sadržaja, uključujući SBB i Telekom. Kao jedan od najvećih stranih investitora u Srbiji od 2006, Telenor Srbija planira da uloži gotovo 300 miliona evra u narednih pet godina, što je potvrda dugoročne posvećenosti kompanije razvoju srpskog tržišta telekomunikacija.

Tokom razvoja ove oblasti poslovanja, Telenor će zaposliti nove kadrove i primeniti najbolja iskustva i prakse iz PPF grupe, kako bi korisnicima donela unapređeno iskustvo u oblastima brzine i kvaliteta usluge, izbora kanala, lakoće korišćenja i kvaliteta podrške korisnicima. Trenutno su u toku pripreme i finalni pregovori sa kreatorima medijskog sadržaja.

- Telenor još uvek nije dobio prava i dozvolu za distribuciju sadržaja koje proizvodi ili čijim pravima raspolaže United Grupa, kao što su N1, Nova S, Sport klub i drugi, ukupno 22 kanala. Žao nam je što je United Grupa donela takvu odluku, i ostajemo otvoreni za dalje pregovore o distribuciji kanala, uvereni da će prepoznati značaj te saradnje za sve - građane Srbije, kompanije koje posluju u istom segmentu i društvo u celini - naglašava Mišel.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • неко тамо

    22. april 2021 | 13:48

    када би конкуренција то и била, да се смање цене, а овако, они се конкурентно договоре колико да не иду испод, плаћамо у односу на стандард најскупље пакете у Европи

  • 🇷🇸

    22. april 2021 | 13:51

    Само да имају арену и спорт клуб ништа више не треба

  • 👏👏👏

    22. april 2021 | 13:41

    Konačno da se luksemburžanima suprotstavi prava konkurencija.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>