Pri raskidu ugovora kablovski operateri traže da vratimo korišćene daljince: Objasnili su nam zašto

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 27

Pri promeni kablovskog operatera, u filijalu dotadašnjeg moramo da vratimo risiver, ruter, modem i svu ostalu infrastrukturu koju su montažeri ostavili u našem stanu, ali ono što mnoge buni je zašto je važno da se vrate daljinski upravljači i koliko je bitno da li su oni ispravni?

Nije retka situacija da nam zaposleni u filijalama kablovskih operatera detaljno pregledaju daljinske upravljače pri raskidu ugovora i u znak neodobravanja vrte glavom ako u nekom nešto zvecka, ako su vratanca od baterija klimava, ili je neko dugme upalo.

- Četiri godine smo koristili kablovsku televiziju kod istog operatera, kada smo rešili da raskinemo ugovor i promenimo oparetera, radnica nam je skrenula pažnju na to da nešto zvecka kada se daljinac prodrma. Daljinski je bio kod nas godinama, uz dvoje dece logično je da nije kao nov, ali je radio bez problema. Ponudio sam da ga platim i tek je onda rekla da nije problem, da će da ga uzme - kaže Dragan M. (43) iz Beograda.

U Ugovoru koji potpisujemo sa kablovskim operaterima stoji da je u slučaju raskida pretplatničkog ugovora pretplatnik u obavezi da instaliranu opremu, po specifikaciji iz Izveštaja o priključenju, vrati operateru u ispravnom stanju u roku od sedam dana, a u slučaju da to nije moguće da plati iznos na ime protivvrednosti opreme. Ipak, u cenovniku materijala nema daljinskog upravljača.

Pitali smo zato kablovske operatere zbog čega se stari daljinski upravljači uopšte vraćaju. 

U kompaniji Telekom rekli su za Telegraf Biznis da se daljinski upravljači i druga oprema koju operator obezbeđuje za pružanje usluge, a koju korisnici ponekad vraćaju iz različitih razloga, prikuplja u posebnim Reparacionim centrima Telekoma Srbija.

- Nakon detaljne provere tehničke ispravnosti, samo oni daljinski upravljači koji zadovolje najviše estetske i tehničke standarde, ponovo se vraćaju u upotrebu - kažu u ovoj kompaniji. 

Pojašnjenje smo dobili i iz kompanije SBB.

- Korišćene daljinske upravljače šaljemo na reciklažu, kao i veći deo prateće opreme, koju ne možemo da iskoristimo uz servisirane uređaje - kaže za Telegraf Biznis ovaj kablovski operater.

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Citalac

    30. april 2023 | 22:56

    To im je fora da pokusaju da zadrze pretplatnika kod sebe, jer ima ljudi koji se uplase kada nemaju da vrate komplet ispravnu opremu. Ako uspe kod jednog od sto - njima dobro, jer staru opremu prodaju kao elektronski otpad, pa i tu nesto zarade. Pilicari!

  • dg

    30. april 2023 | 21:29

    Živim na zapadu. Najmanje 15 godina ne vraćam ni modem, ni daljinski, ni tv box. Kada istekne ugovor, em je ta tehnologija već zastarila, em im je veći trošak da ga vraćaju nego da ga ostave. To je sve postalo potrošna roba

  • Cile Mile

    30. april 2023 | 22:27

    Znači oni reparirane daljince opet nekome uvale kao nove. I posle se prave ludi očekujući da daljinac posle više godina upotrebe bude kao nov iako su uvalili reparirani.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>