• 3

Zaječarsko ponelo priznanje "Miljenik potrošača"

Da Zaječarsko prepoznaje i čuva tradiciju i kulturno nasleđe, svedoči i projekat oživljavanja kulturne baštine juga Srbije, sa ciljem razvoja i podizanja svesti u javnosti o bogatstvu ovog dela naše zemlje

  • 3
Zaječarsko, haineken

Foto: Promo/Heineken

Zaječarsko, brend kompanije HEINEKEN Srbija, osvojilo je priznanje "Miljenik potrošača", u kategoriji "Pivo" u okviru kampanje "Srbija ima kvalitet", koju tradicionalno organizuje udruženje Moja Srbija već 12 godina, uz podršku grada Beograda. Ovo priznanje koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, danas je zvanično uručeno predstavnicima kompanije, u Svečanoj sali Skupštine grada Beograda.

Zaječarsko pivo je brend koji čuva svoju dugu tradiciju, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu i originalnoj recepturi. Simbol timočkog kraja i istočne Srbije, ali i svih potrošača širom zemlje koji su mu verni decenijama unazad zbog jedinstvenog identiteta. Prepoznatljiv je po svojoj crvenoj etiketi, očuvanju ćiriličnog pisma na ambalaži i jedinstvenom ukusu. Zahvaljujući prepoznatljivoj gorčini, zlatnoj boji i osvežavajućem ukusu, Zaječarsko pivo postalo je omiljeni izbor potrošača širom Srbije, ali i regiona.

Zajecarsko, heineken

Foto: Maša Milić

- Zaječarsko pivo je autentičan domaći proizvod i biser istočne Srbije koji poštuje i neguje tradiciju. Veliko nam je zadovoljstvo što su nam potrošači u Srbiji ukazali poverenje i zahvaljujući njima je naš brend poneo priznanje "Miljenik potrošača". Veliki rad i posvećenost tima na očuvanju autentičnosti i recepture ovog piva, omogućili su da Zaječarsko više puta bude dobitnik nagrade potrošača za omiljeno pivo u Srbiji. U godinama koje su pred nama, nastavićemo da negujemo kvalitet i nastojati da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato - istakla je Tamara Pajević, Group Brand Manager u kompaniji HEINEKEN Srbija, prilikom svečanog uručenja priznanja.

Društveno odgovorno i održivo poslovanje, duboko je ukorenjeno u sve korporativne i brend aktivnosti kompanije HEINEKEN Srbija, a samo kroz Zaječarsko brend u toku izazovne godine koja je za nama, realizovane su mnogobrojne aktivnosti. U saradnji sa Bankom hrane, zajedno sa potrošačima Zaječarskog piva, donirano je 100.000 obroka za ugrožene građane Srbije, a akciji su se pridružili i zaposleni u kompaniji, koji su donirali hranu.

Zaječarsko, haineken

Foto: Maša Milić

Da Zaječarsko prepoznaje i čuva tradiciju i kulturno nasleđe, svedoči i projekat oživljavanja kulturne baštine juga Srbije, sa ciljem razvoja i podizanja svesti u javnosti o bogatstvu ovog dela naše zemlje. Plan je da se ovog leta u saradnji sa Udruženjem za negovanje tradicije "Višnja", izgradi Zanatski centar u Nišu, koji će pored radionica obuhvatiti i centar za obuku i prekvalifikaciju zanatlija.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lala

    Najbolje pivo u mojih 50 godina.Ni jedno strano mu nije ravno a o domaćim pivima da ne pričamo.Pijem pivo preko 30 godina i to ne malo,probao sam svašta i u mom gradu je bila jedna od najboljih a svakako najstarija pivara u ovom delu Evrope međutim ona je prodata upravo Zajecarskoj pivari i njegov kvalitet nije bio toliko dobar jao sto je Tajecarsko danas.Popijes 10 piva,8 ili 15 i ujutru nista!Ne boli glava,ne boli stomak,nema problema u wc- u!Najbolje pivo ubedljivo.

  • Aha

    Svaka čast za kvalitet i humanitarne akcije, ali, poslah preko 200 kodova pa ni flaše piva!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke