
Yettel Bank: Effie kao potvrda i podstrek od struke
Dok se drugi kriju iza sitnih slova, mi sve direktno kažemo. Neki crtaju grafikone i sastavljaju kompleksne fraze, mi govorimo jezikom koji svi razumeju – jasno, jednostavno, transparentno.
Korisnike ne posmatramo kroz tabele i parametre, jer to su ljudi sa svakodnevnim izazovima i realnim problemima. Oni nemaju vremena za složene rečenice, a još manje za komplikovano bankarstvo. Naše vrednosti ocrtavaju se kroz naše proizvode, ali i svaki vizual, oglas, svaku rečenicu koju pišemo i sve kampanje. To se prepoznaje i oseća, pa i nagrađuje.
Naša kampanja za FIKS kredit za refinansiranje je nedavno osvojila Effie priznanje u kategoriji Finance, Financial Cards & Insurance. To je velika potvrda da je fer i transparentna komunikacija prepoznata kao vrednost koja unapređuje potrošačko iskustvo i postavlja nove standarde u finansijskom i bankarskom sektoru.

Kreativnost jeste najzabavniji deo našeg posla, ali visoki rezultati su cilj. Ova kampanja je uspela da spoji ove dve stvari na fantastičan način.
Izuzetan je primer efektivnog marketinga, jer smo hrabrom komunikacijom preokrenuli nepovoljnu percepciju bankarskog sistema. Kao izazivač na tržištu, prepoznali smo ključni izazov – nedostatak transparentnosti kod konkurencije – i kroz jasnu, relevantnu poruku približili korisnicima finansijske koncepte, olakšavajući im donošenje boljih odluka. Strategija, oslonjena na snažan uvid i inovativan pristup, rezultirala je visokim angažovanjem, rastom svesti o brendu, ključnih brend atributa i konkretnim poslovnim rezultatima. Kampanjom smo uspeli da diferenciramo našu banku u izazovnom tržišnom okruženju i demonstriramo moć kreativne strategije vođene stvarnim potrebama potrošača.
Nagrada koju smo dobili nije bila cilj sama po sebi, ali je potvrda da su nas čuli i da je vreme da bankarstvo postane iskreno, fer i direktno – da korisnicima možemo da kažemo "Čoveče, pa ko ti je ovo radio" i ponudimo rešenje koje ispravlja njihove nenamerne greške iz prošlosti.
U skladu sa tim realnim potrebama korisnika, lansirali smo Yettel Sve. Uz Yettel smo napravili program kakav ne postoji tržištu. Spojili smo telekomunikacije i bankarstvo, a potpuno bez naknade otključali korisnicima niz pogodnosti. Kako je leto i sezona odmora, fokusirali smo se na putovanja i pripremili: 36 GB u romingu, 90 dana putnog osiguranja za celu porodicu, 500 RSD keš-beka svakog meseca kao nagrada za lojalnost, posebne Air Serbia pogodnosti kao što su prioritet prilikom ukrcavanja, brz prolaz kroz pasošku kontrolu i pristup Air Serbia lounge salonu, a za svaku transakciju u inostranstvu dajemo keš-bek 2.5%, za prvih potrošenih 120.000 RSD. To je samo deo pogodnosti koje očekuje naše zajedničke korisnike, a vremenom planiramo još više da obogatimo ovaj program.
Sve ovo radimo, jer smo drugačija banka. Jedinstvena na tržištu, koja svojim korisnicima omogućava svakodnevicu bez naknada i putovanja bez briga. Yettel Bank kao brend postoji nešto više od godinu dana, a već smo mnogo postigli, a u prilog tome ide i činjenica da smo u top tri banke koje ljudi razmatraju za korišćenje. Ostanite i budite deo jedne uzbudljive i jedinstvene priče, jer tek dosta toga planiramo.
Autor: Aleksandar Milić, Brand and Marketing Communications Director
(Telegraf.rs/PR)
Video: Firme zatvaraju pogone tokom leta zbog rada na imanju, jedno od rešenja E-bolovanje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.