Šoping je upravo postao zabavniji: Trošite i možete dobiti dodatni novac
Šoping molovi su poslednjih godina najpopularnije stanice za kupovinu, jer nude sve na jednom mestu, a Galerija je odnedavno nova, vodeća atrakcija naše prestonice
Šoping je jedno od najzabavnijih i najprijatnijih iskustava, a tržni centri su praktično rešenje, jer u njima možete naći sve što vam treba, bez potrebe da "trčite" s jednog kraja grada na drugi, kako biste pronašli idealnu haljinu, tašnu ili parfem.
Pored fenomenalnog šopinga u više od 200 prodavnica, Galerija, novootvorena atrakcija naše prestonice, nudi i širok spektar zabavnih aktivnosti: od jedinog IMAX bioskopa u zemlji, do uživanja u vrsnim gastronomskim specijalitetima i to s pogledom na reku.
Pod providnim krovom Galerije nalaze se prodavnice koje nećete naći nigde drugde, ni u gradu ni u zemlji - Hugo i Patrizia Pepe. I Zara je odabrala Galeriju za svoj jedinstveni koncept kakav se može videti još samo u Barseloni, Dubaiju i Londonu. U najvećoj Fashion&Friends prodavnici zaboravićete na vreme, a Nike, Massimo Dutti i Zara Home predstaviće vam se u najmodernijem konceptu. Bilo da kupujete radnim danima ili vikendom, sami, sa društvom ili porodicom - zasigurno vam neće biti dosadno, a može se i isplatiti.
Naime, posetioce Galerije do 13. juna očekuje veliko iznenađenje: samo treba da aktivirate aplikaciju Galerija Belgrade, skenirate račune koje ste skupili tokom jednog dana, i ako je ukupan iznos 10.000 dinara ili više (ne mora da bude na jednom računu) - kroz aplikaciju dobijate e-vaučer u vrednosti od 1.000 dinara.
I šoping i ušteda
Dakle, to je 10% od vaše dnevne kupovine za iznos od 10.000 dinara, koje možete potrošiti na još neki artikal ili druge usluge u Galeriji.
Tržni centri su, širom sveta pa i kod nas, generalno sve inovativniji kada je reč o pristupu kupcima, koji u njima treba da se osete dobrodošlo, prijatno i komforno. S druge strane, kako je tehnologija ušla u gotovo sve "pore društva", javila se potreba za prilagođavanjem i približavanjem kupcima i u tom smislu.
Napredne aplikacije, kao što je aplikacija "Galerije Belgrade", nude velike benefite korisnicima: skeniranjem računa za kupovinu, zabavu ili računa dobijenih u kafićima i restoranima Galerije, kupci dobijaju bodove po principu "jedan potrošen dinar = jedan bod".
Nakon što na ovaj način sakupe najmanje 25.000 bodova, korisnici aplikacije mogu da ih zamene za e-vaučer za novu kupovinu u Galeriji. Tako kupci, zapravo, štede kupujući.
Zlatni nivo i nagrade
Bez obzira na vaš mesečni budžet, svakom je cilj da sačuva što više novca u svom džepu, a na to nas je dodatno "podsetila" korona kriza. S druge strane, malo ko ne voli šoping ili nema potrebu da obnovi svoj garderober. Kako se zaposleni polako vraćaju u kancelarije - vreme je da se obnovi i poslovna odeća.
Roditelji takođe znaju koliko kupovina, posebno za decu, ume da bude iscrpljujuća i koliko je važno da sve što vam treba možete pronaći na jednom mestu. Ali, šta kupovinu u Galeriji čini drugačijom i tako zabavnom?
Što više pomenutih bodova sakupe, korisnici Galerija aplikacije brže prelaze iz bronzanog u srebrni, odnosno zlatni nivo kupovine, gde ih, pored ušteda, očekuju i mesečne nagrade, pozivi za ekskluzivne događaje i brojne druge pogodnosti. Dakle, vaš porodični vikend barem delimično može biti "obojen" i jednim takvim doživljajem. Pritom, prilikom svakog dolaska u Galeriju čeka vas iznenađenje u vidu "Ogrebi i osvoji" srećke. Potražite je u aplikaciji i saznajte šta ste dobili.
Galerija, najveći tržni centar u jugoistočnoj Evropi, nudi novu dimenziju kupovine, izuzetnu gastronomsku ponudu, kvalitetnu zabavu i sve to na najlepšoj lokaciji - na obali Save.
Smeštena pored reke, uz Sava Promenadu, Galerija je mesto gde cela porodica može da provede ispunjen dan, uživajući u direktnom pogledu na reku.
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.