Nasleđe direktne prodaje: Borba protiv nezaposlenosti i osposobljavanje preduzetnika

Direktna prodaja ima bogato i jedinstveno nasleđe za koje mnogi ljudi ne znaju. U stvari, reč je o industriji koja je počela da se razvija uporedo sa razvojem civilizacije. Često se naziva ‘društvena prodaja’ jer podrazumeva direktan odnos između Distributera i konzumenta. Direktna prodaja je koncept gde konzumenti imaju priliku da proizvode nabave direktno od dobavljača, bez uključivanja treće strane u maloprodaji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika SW
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • SW

    Ove piramidalne trgovine su uvek znak lose ekonomije, neizvesnosti. Setite se samo koliko ih je bilo krajem devedesetih...

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke