≫ 

Šta se krije iza Ronaldovog sklanjanja Koka Kole, i da li ovo može da uništi jedan brend?

 ≫ 

Videćemo da li će drugi brendovi ovo da iskoriste i da sportisti budu ti koji neće reklamirati štetne napitke. Ali da li će uticati na prodaju - zanemarljivo je i neće. Ipak, može da bude trend koji će da se ubrza i da se ubuduće sećamo kako je jedan sportista pokrenuo lavinu, kaže sagovornik Telegraf Biznisa

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika cccc
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aca

    17. jun 2021 | 17:47

    Jos da neko zabrani da sportisti reklamiraju kladionice... jer im je i onako zabranjeno kladiti se 🤷‍♂️

  • cccc

    17. jun 2021 | 08:19

    vas sagovornik se informise gledajucu CNN kanda "ove kompanije bile potpisnici zahteva za poštovanjem prava za kineske manjine u jednoj provinciji." te kompanije su najavile da nece kupovati pamuk iz Kine, pamuk koji se uzgaja i od koga dobrim delom zive u provinciji gde je "ugnjetavana" manjina na koju se politika jednog deteta (ni 2 deteta) nije nikad primenjivala, manjina koja ima privilegije za upis na univerzitete, manjina koja ima vise dzamija po verniku nego sto je slucaj u SAD ili EU, manjina u cije festivale, kulturu i jezik "zla" Kina samo sipa novac. a sto se ovog papana umisljenog tice - sto nije napustio takmicenje kad mu vec sve smeta.

  • Drakce

    16. jun 2021 | 20:49

    Po pravilima organizacije, reklamne napitke Eura ne sme niko skloniti pa ni jedan cirkuzant u gosinama Ronaldo. Hoce da skrene na sebe paznju. Razlig je nepotpisivanje coca cole sa njim, i produzenje ugovora koji je istekaoprosle godine, ukucajte ambasadori coca cole i videcete dokle je vazila promocija sanjim. Pepsi je produzio sa Messijem do 2026, da li Vam to nesto govori. A to da padaju akcije, cista glupost, pa nije Ronaldo globalna ponava u 36 godini.