Da li je odzvonilo sajtovima malih prodavnica? U doba buma e-trgovine, stručnjaci nude novi ugao
Onlajn strategija se podosta fokusira na kontinuiranu praksu optimizacije veb sajtova, umesto na ova dva faktora
Dugi niz godina e-trgovina dominira svuda u svetu, a posebno otkako je nastupila pandemija. Taj trend se preneo i na Srbiju. Sve velike, pa i male, ali ozbiljne kompanije - danas posluju i prodaju robu/usluge putem interneta.
Ali, nova studija objavljena u "International Journal of Internet Marketing and Advertising", sugeriše da se možda nazire kraj i toj dominaciji, odnosno onlajn maloprodaji. Zvuči čudno, zar ne? Budući da godinu i po dana slušamo kako je ovo definitivno vreme upravo e-trgovine na malo.
Međutim, Rikardo Ramos i Serhio Moro (Instituto Universitário de Lisboa), kao i Paulo Rita (Universidade Nova de Lisboa) iz Portugala, istražili su stavove i ponašanje marketinških profesionalaca u odnosu na društvene medije i komercijalne mobilne aplikacije i došli do ovog saznanja.
Onlajn strategija se podosta fokusira na kontinuiranu praksu optimizacije veb sajtova (zarad boljih rezultata prilikom ukucavanja ključnih reči u pretragu), umesto na dva prethodno pomenuta faktora. Tim sugeriše da je 90% "korisničkog vremena" onlajn - provedeno na društvenim mrežama i aplikacijama.
Dakle, samo 10% uključuje upotrebu pretraživača za pronalaženje određenih veb lokacija. Tamo gde postoji otpor prema prihvatanju ove stvarnosti, marketinški profesionalci se moraju "odvojiti" od zastarelog pristupa i suočiti sa tim da su korisnici aktivni na mreži.
Video: Srbija promoviše vina i džemove na sajmu Kina - CIEZ Ekspo
(Telegraf Biznis)
Video: Anđelković o zaposlenima, situaciji na KiM i važnom gostu: Ono što je Pošta nekada bila, više nije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vuk
Bravo, uništite male preduzetnike, bravo Srbijo, pa ti si Srbijo u trendu Evrope koja Srbiju NEĆE!!!!!!!!
Podelite komentar