Za godinu dana Panstransport prevezao 3,5 miliona putnika
Tokom prve godine poslovanja autobusi privrednog društva Pantransporta iz Pančeva prešli su oko 4,5 miliona kilometara i prevezli oko 3,5 miliona putnika
Čak 60 najsavremenijih autobusa su u skladu sa svim vodećim svetskim standardima, tako da se stanovnici ovog grada i okolnih naseljenih mesta voze kao građani najrazvijenijih zemalja Evrope.
Od polovine juna prošle godine privredno društvo Pantransport obavlja gradski i prigradski prevoz putnika, dok je trasnportno tržište na međumesnim linijama liberalno što znači da svi zainteresovani prevoznici mogu učestvovati pod određenim uslovima propisanim Zakonom o prevozu u drumskom saobraćaju. Stanovnici ostalih naseljenih mesta na teritoriji grada Pančeva koriste transpornte usluge, Pantransporta, ali i ostalih prevoznika. Takođe, veliki broj polazaka saobraća do Beograda.
Obaveza novoosnovanog privrednog društva Pantransport je bila da u prvoj fazi izvrši nabavku 60 novih autobusa, što je i urađeno.
- Izuzetno smo ponosni što smo u najtežim mogućim okolnostima pandemije koronavirusa i potpuno poremećenog tržišta u svim granama privrede, uspeli da sva vozila dovezemo u Pančevo kao što smo i obećali.
Od prvog dana smo počeli da radimo sa isključivo novim voznim parkom tako da je Pančevo jedini gradu Republici na čijij teritoriji se prevoz obavlja novim autobusima.
- U pitanju su autobusi sa najvećim mogućim stepenom ekološke zaštite. Nivo emisije štetnih gasova odgovara standardu “euro 6“ kako kod vozila na komprimovani prirodni gas tako i kod dizel vozila. U tom delu smo izuzetno pokazali kredibilnost i smatramo da smo opravdali očekivanja – poručuju iz Pantransporta.
Vlada Srbije je donela Uredbu da su prevoznici dužni da obavaljaju 30 odsto registrovanih redova vožnje, ali je Pantransport doneo odluku da sa početkom školske godine primenjuje red vožnje u potpunosti, dakle 100 odsto.
- Pored toga što je transportno tržište vrlo razvijeno, ono je i veoma neuređeno obzirom na to da se na određenim linijama u gradskom i međumesnom prevozu, u nedostatku inspekcijskog nadzora i blage kaznene politike, pojavljuje nelojalna konkurencija koja vrši prevoz putnika bez odobrenja nadležnog organa čime se ova aktivnost svrstava u sivu ekonomiju - kažu u Pantransportu.
Pantransport je implementirao nove tehnološke platforme koje služe za naplatu karata, tiketing i generalno monitoring čitavog sistema javnog prevoza. Od prvog dana Pantransport je imalo potpuno inovativan sistem prodaje karata u vozilima, a vrlo brzo su počeli sa izdavanjem personalizovanih mesečnih karata.
U planu su dodatne inovacije, koje će putnicima na što jednostavniji način omogućiti kupovinu i dopunu karata. Sve što je bilo uobičajeno pri kupovini karata: čekanje u redovima i slično postaće deo prošlosti.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Зоран
Па наравно када су захваљујући држави и граду Панчеву монополисти. Успели су да уз помоћ инспекције и полиције растерају дивље линијске таксисте. што и није штета, али се питам као неко ко се свакодневно вози на линији Бг - Па зашто то није урађено док је постојао АТП. Исто тако град Панчево на штету својих грађана није ушао у систем Бг воза који долази до Овче, иако је о томе постојао споразум са градом Београдом, а један од разлога за изградњу другог колосека био је између осталог и успостављање бржег протока возива. Иначе, док је функционисао Беовоз много грађана, нарочито студената, користио је овај превоз као идеалан јер је пролазио кроз центар Београда. Челници Панчева својевремено нису прихватили ни идеју да линија 108 ГСП Београд уђе у Панчево, иако долази на километар од Панчева и тиме онемогућили својим грађанима да се јефтиније возе до Бг куповином Бус плус, него су осуђени на Пантранспорт чија је цена 200 динара до Бг у једном правцу, односно повратна 300 дин. Свакодневно се може видети велики број људи који ради уштеде иду пешке од последње станице линије 108 до Па путем јер нема пешачке стазе и тиме ризикују живот, али кога брига за грађане.
Podelite komentar
Vladimir Zeremski
Uzdin, Putnikovo, Tomaševac, Orlovat, Botoš, Lukićevo bez veze sa Beogradom preko Pančeva upravo zbog ovog monopoliste. ,,Ne isplati,, im se da voze do tamo ali ni drugima nedaju pa možemo od Kovačice samo da stopiramo. Čak je i preskupa dvokolosečna pruga beskorisna da bi se udovoljilo nečijem monopolu. Ovakav vid organizacije prevoza je potpuno prevaziđen i samo još kod nas postoji u Evropi. Nema potrebe 50 ljudi da putuje u isto vreme. Zbog ove ludorije kuće na 50-60km od Pančeva koštaju tek nekoliko hiljada evra. Zvrje prazne dok vlasnici pola plate daju za kiriju ludoj gazdarici u Beogradu. Najgore od svega je što je pre nekoliko godina jeedna devojka ubijena automobilom dok je pešačila od poslednjeg stajališta 108 prema Pančevu. Država treba da donese samo jedan zakon sa jednim članom: ,,Drumski prevoz je slobodan,, BG Voz bi mogao da saobraća na 10 min od 4h-23h i 40min po ugledu na HEV u Budimpešti. PAN bi mogao biti integrisan u JTC sa svim prigradskim linijama poput prigradske Laste koja pokriva Mladenovac,Lazarevac, Obrenovac, Sopot i skoro do Valjeva.
Podelite komentar
Ratar
Nisam znao da pancevo ima 3.5 miliona stanovnika
Podelite komentar