Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Maljuta skuratov

    09. septembar 2021 | 07:27

    Ako je Simens jedini proizvođač tramvaja u Srbiji a na tenderu se bude tražilo da tramvaj bude proizveden u Srbiji, neće li to biti namešten tender?

  • Filip

    26. avgust 2021 | 12:44

    Bezveze, ja sam ziveo u Minhenu, Minhenski tramvajski kolosek je siri od naseg, em i tramvaj i metro/voz SBahn i UBahn u nekim delovima ulaze u isti depo istim sinana, dakle njihov tramvajski kolosek je sirine kao nas vozni. Dakle Beogradski su uzi.

  • Sloba

    22. jul 2021 | 21:34

    A zasto Kragujebac i ostali gradovi po srbiji nemaju tramvaje već samo Beograd fabograga klinton opet bombardovao