Najveća svetska kompanija koja prodaje sve od kafe, sladoleda preko žitarica najavila: Dižemo cene

Mnogi ekonomisti veruju da će se povećanje cena pokazati kao kratkotrajno, ali ako greše, centralne banke bi mogle biti primorane da kasnije ove godine naglo povuku podršku privredi

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pera
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DRagutin

    31. jul 2021 | 06:25

    Pa kako ih nije sramota da spominju transport??? Da ne ulazim sada u matematiku, ali ne plaćaju ni 1% od vrednosti robe koje povuče jedan kamion! Imaju obraza da kažu da im je transport skup???

  • Hoki

    30. jul 2021 | 23:14

    Extra

  • Proizvođač

    30. jul 2021 | 22:13

    Marža veleprodaje u Srbistanu je 30%+ marža maloprodaje je 30%. Tako da ako uzmemo proizvođača i cenu robe od 100% proizvođač najmanje zaradi. U preostalih 40% cene ulazi sirovina, radna snaga, plate, ambalaža, marketing, transport (kompletna logistika), tako da proizvođač zaradi oko 15-20% ili konkretno u ovom slučaju 17.x% Kada bi veletrgovci i trgovci smanjili svoje marže (a jedino oni mogu) cene na rafovima bi bile više nego pristojne.