Manjak vozača postaje gorući problem: Proizvodi ne stižu do polica, kako se onda snabdeti?

Problemi u poslovanju, povezani sa izlaskom Britanije iz EU, pogađaju proizvodnju mesa, ali i prodavnice sa nameštajem i ostale trgovine na malo

Komentari

  • Kole

    Radim kao vozac kamiona za prevoz robe do marketa u Nemackoj. Robu mi natovare u kamion i dobijem raspored sta u koji market da istovarim. kad stignem u market istovarim robu viljuskarom na mesto koje su mi odredili. Nema mnogo voznje ali je malo vece zadrzavanje oko istovara. Radi se 8 h i plata mi je neto 3000 evra, placeno mi je penziono i zdravstveno osiguranje. Zasto sam izmedju rada u u Srbiji ili Nemackoj izabrao Nemacku? Razmisljao sam ako vec treba da ostavim rodno mesto gde sam stambeno obezbedjen i da zivim na asvaltu nekog veceg Srbskog grada, koji ima posao za vozace prevagnula je plata. U Srbiji bi ova plata od 3000 evra koju primam u Nemackoj bila misaona imenica, dobio bih u Srniji od gazde minimalac + nesto na ruke kao dopuna minimalcu, to je onaj deo na crno. Eto zasto mladi odlaze iz Srbije. Da je bilo posla u mom rodnom gradu, ne bih se dvoumio ostao bih ali kod nas je razvoj u par gradova a varosice i sela se prazne.

    0
    0

    Podelite komentar

  • Seep

    Isao u Nemacku i vratio se hoce za dzabe da im vozim neka hvala

    7
    1

    Podelite komentar

  • Map

    Vozace treba posteno platiti za njihov posao a njih ima dosta

    6
    0

    Podelite komentar

  • Veteran

    Neće niko da vam vozi za 50 hiljada od jutra do sutra, i da nema život, zato palite sa ovim pričama da neće niko da vozi..

    17
    1

    Podelite komentar

Google preporuke