Vozi se više e-vozila ali nije toliko masivno i ne smanjuju se broj vozila SUS već se isto povećava jer broj ljudi stalno raste...kad stane proizvodnja SUS i počnu odlaziti na otpad tek tada će se osetiti barem na ulicama sve čistiji vazduh...
Radi se o tome da SUS vozila u celom svetu vrse zagadjenje od 4%. A niko ne spominje bilo sta drugo od teskih industrija i slicno. Najlakse je u lancu tom okriviti vozila kao u direktnoj su blizini ljudi. A neposredno po obodima grada u industrijskim zonama fabrike koje razvaljuju od zagadjenja. A pritom zagadjuju zemlju, vodu, vazduh..... Za par godina struja ce biti enormno skupa jer nema dovoljno kapaciteta za proizvodnju iste a potraznja bice prevelika. A onda daj opet neko racionalno novo resenje i idemo u krug. Bogati da budu jos vise bogatiji, a siromasni jos siromasniji.
Mihailović
Vozi se više e-vozila ali nije toliko masivno i ne smanjuju se broj vozila SUS već se isto povećava jer broj ljudi stalno raste...kad stane proizvodnja SUS i počnu odlaziti na otpad tek tada će se osetiti barem na ulicama sve čistiji vazduh...
Podelite komentar
Dzoni
KAKO, kada se sve vise voze ev vozila??? O cemu se ovde zapravo radi?!
Podelite komentar
Retoričko pitanje?
@Dzoni
O zajebanciji kao i sve ostalo
Podelite komentar
Bokica
@Dzoni
Glupo pitanje....
Podelite komentar
Gagi
@Dzoni
Radi se o tome da SUS vozila u celom svetu vrse zagadjenje od 4%. A niko ne spominje bilo sta drugo od teskih industrija i slicno. Najlakse je u lancu tom okriviti vozila kao u direktnoj su blizini ljudi. A neposredno po obodima grada u industrijskim zonama fabrike koje razvaljuju od zagadjenja. A pritom zagadjuju zemlju, vodu, vazduh..... Za par godina struja ce biti enormno skupa jer nema dovoljno kapaciteta za proizvodnju iste a potraznja bice prevelika. A onda daj opet neko racionalno novo resenje i idemo u krug. Bogati da budu jos vise bogatiji, a siromasni jos siromasniji.
Podelite komentar