
Kako se menjaju reklame? Titl za ljude sa auditivnim smetnjama
Ljudima sa oštećenim sluhom čak i svakodnevne dnevne aktivnosti, poput gledanja televizije, predstavljaju izazov.
U većini slučajeva, ovo stvara ozbiljan problem kada je u pitanju jednak pristup informacijama.
Kako bi ukazali na ovaj problem i stvorili inkluzivniji svet, Procter & Gamble, kompanija u čijem porfoliju su brendovi poput Gillette, Pantene i Fairy, kreira sadržaj na način koji ga čini pristupačnim i razumljivim osobama sa smetnjama.
Počevši od jula, kompanija je uvela ispise - titlove u reklame kako bi omogućila ljudima sa različitim nivoima oštećenja sluha pristup istim informacijama koje svi ostali primaju.
Trenutno, 50% P&G reklama u Srbiji sadrži titlove.
“Želeli bismo da se zahvalimo našim partnerima, televizijskim stanicama i agencijama. Jedini način na koji ćemo uspeti da učinimo naš svet inkluzivnijim je ako sve ključne zainteresovane strane u ovoj industriji udruže snage. Naš put je tek počeo, ali smo odlučni u tome da nastavimo u našim naporima da budemo snaga rasta i snaga dobra i vodimo primerom pozivajući druge da se pridruže i deluju na isti način”, izjavila je Mariana Kordopati, direktorka marketinga i komercijale kompanije P&G za jugoistočnu Evropu.
Video: Direktor Air Monenegro za Telegraf o rezultatima nove crnogorske avio-kompanije i budućim planovima
(Telegraf Biznis)
Video: Veselin Jevrosimović o razvoju IT industrije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ja
Kako zabraniti reklame za vreme filmova ili serija pocnes gledati,pa ubace reklamu onda i zaboravis sta si do tada gledao koliko dugo reklama bude?
Podelite komentar