Nemačka investiciona banka ulaže u Tehnomaniju
DEG je u Srbiji prisutan dugi niz godina – kako kroz plasmane u bankarski sektor Srbije, tako i kroz finansijske plasmane u privredu.
Generalni direktor kompanije "Tehnomanija d.o.o." Matija Protić ističe da je kompanija dobila ozbiljnog finansijskog partnera:
- Odluka Nemačke investicione banke da obezbedi dugoročno finansiranje kompanije očigledan je izraz velikog poverenja u naš model poslovanja. Mi smo u procesu digitalne transformacije kompanije sa ciljem da Tehnomanija iz retail kompanije preraste u e-tail kompaniju, koja će postati regionalni lider kroz omnichannel prodaju velikog broja različitih kategorija proizvoda. Fokus kompanije u narednom periodu je razvoj e-commerce poslovanja i ponuditi kupcu jedinstveno iskustvo kupovine uz široku ponudu i prvoklasnu uslugu. Kao najvažnije korake u ovoj transformaciji odlučili smo se za modernizaciju naše IT i logističke infrastrukure. Kompanija je u završnoj fazi implementacije 14 modula SAP-a kao ERP rešenja, koji će zajedno sa Salesforce-om biti osnova naše buduće IT infrastrukture. Supply chain kao ključ uspeha kod kupca je u procesu transformacije ka modelu koji koriste velika imena e-commerca. Siguran sam da ćemo kroz investicioni ciklus koji smo započeli ostvariti viziju koju imamo i postati lider u regionu - rekao je Protić.
- Zadovoljstvo nam je što Nemačka investiciona banka može da pruži podršku uspešnom razvoju kompanije Tehnomanija. Tehnomanija je izuzetno važan retailer u oblasti potrošačke elektronike u Srbiji. Nemačka investiciona banka će podržati Tehnomaniju u podizanju kvaliteta usluga ka svojim kupcima na novi, viši nivo - rekla je Monika Beck, članica Upravnog odbora banke.
"Tehnomanija d.o.o." je lider na tržištu Srbije, prisutna kroz više od 160 maloprodajnih objekata i 3 online shop-a, sa čak pet miliona poseta mesečno. Kompanija je pionir online prodaje u Srbiji – 2002. godine je otvorila prvu domaću internet prodavnicu. "Tehnomanija d.o.o." je na tržištu Srbije prisutna sa više od 600 brendova, sarađuje sa preko 150 dobavljača i posluje u 70 gradova. Danas je jedan od najjačih tradicionalnih brendova u Srbiji, gde više od 1900 zaposlenih brine o zadovoljstvu kupaca. "Tehnomanija d.o.o." ima za cilj da postane uspešna i regionalno, da se upiše na mapu velikih e-tailera u Evropi, kao sinonim za pouzdanog i prepoznatljivog partnera u svakodnevnoj kupovini.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
zorica
Nemci ne ulazu u nesigurne biznise. Jasno je da imaju interes da Tehnomanija uzme primat na trzistu. Nece biti lako konkurentima
Podelite komentar