Kanađanin o životu u Beogradu: "Ovde je normalno da mrziš svoj posao. Tako ćete nas oterati"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ja
Da Borko, ti samo teraj od sebe ne daj boze nesto da se promeni na bolje. O takvima kao sto si ti on ovde i pise!
borko
Kananadjinu, ne drži nam predavanja. Ako ti ne valja, idi gde misliš da je bolje. Želim ti sve najbolje. A ovo je Srbija i ostaće Srbija.
Nije vazno
1. Customer service kultura u Evropi i Americi su dva razlicita pojma. Njima su i Nemci nepristojni i nadrndani. Jednostavno, navikli su da im se keze i da ih maze. Dosao si ovde, prilagodi se. 2. Treba da mu se klanjaju jer je dosao ovde i da ga ne oteramo? Ne svidja ti se? Pakuj se i kuci. 3. Retki su ljudi koji vole svoj posao. Retki. Bez obzira na pare. Ja sam dobro placen ali ne radim ono sto volim. Ono sto volim radim iz hobija jer od toga ne mogu da zivim. 4. Nisu svi ni duzni ni sposobni da se usavrsavaju kao sto neki predlazu. A svako ima pravo da dostojno zivi ma sta radio. Pa i sluzbenici u javim preduzecima. Uslov je da rade posteno, naravno. 5. Nije sve u parama. Da vama dolaze desetine ili stotine svakakvih ljudi dnevno, bili biste prijatni prvih 5 dana. Dolaze svakakvi. I fini i bezobrazni i glupi i pametni i nevaspitani i bahati i 'samo da nesto pitam' itd... 6. Kod nas ne postoji razvijena kultura poslovanja. Nigde. Kod nas su jos uvek salteri niski da moras da se sagnes pred njim. Kao da ti pruzas uslugu a ne on. Zaostavstina proslosti. Ima jos toga...