• 0

UNIQA ponovo dobila međunarodni serifikat "Customers' Friend"

Zlatna medalja "Vrhunska izvrsnost" za odnos sa klijentima

  • 0
UNIQA osiguranje nagrada

Foto: UNIQA

Jubilarnu,15. godinu poslovanja u Srbiji, UNIQA osiguranje završava uz drugi uzastopni prestižni međunarodni ICERTIAS sertifikat i zlatnu medalju "Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost"! Sertifikatom međunarodne organizacije ICERTIAS (International Certification Association sa sedištem u Cirihu), UNIQA je potvrdila najviši stepen Customers’ Friend programa – SUPERIOR EXCELLENCE (Vrhunska izvrsnost) i status iz 2019. u prestižnom internacionalnom klubu Customers’ Friend koji okuplja isključivo organizacije obavezane na vrhunski i uzoran odnos sa klijentima!

Selekcija za dvogodišnji sertifikat i zlatnu medalju "Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost" obuhvatala je temeljnu analizu u preko 20 kategorija. UNIQA je u Srbiji dobila izuzetno visoke ocene i uspešno prošla detaljan proces istraživanja i verifikacije, uključujući i ugled, komunikaciju i društvene mreže kroz odnos sa klijentima, inovacije, finansijsku stabilnost, kvalitet proizvoda i korisničkog iskustva kroz jednostavnost, brzinu i dostupnost, ali i poverenje, pouzdanost, integritet, transparentnost i društvenu odgovornost.

Akreditacija Customers’ Friend ima dodatnu težinu s obzirom na globalne zdravstveno-ekonomske izazove u proteklom periodu, kao i rezultate brojnih međunarodnih istraživanja koja su ukazala na potrebu klijenata da, uz vrhunski kvalitet usluga osiguranja, očekuju i podršku kroz empatiju, humanost, brižnost i srdačnost.

Zlatnom medaljom i međunarodnim sertifikatom "Customers' Friend – Vrhunska izvrsnost" UNIQA se obavezala da nastavi sa održavanjem izvrsnog odnosa sa klijentima, partnerima i zaposlenima. Doslednost strateškom opredeljenju rasta kroz fokus na zadovoljstvo klijenata, potvrđeno je kontinuiranim prilagođavanjem proizvoda, servisa i usluga različitim potrebama korisnika, širenjem mreže poslovnica u Srbiji, ali i kroz zaokružen ceo onlajn proces osiguranja – od momenta iniciranja ponude, preko kupovine polise do prijave, procene i isplate štete.

Poverenje više od 700.000 klijenata, individualnih i korporativnih, opravdano je i dosadašnjom isplatom iznosa većeg od 32 milijarde dinara na ime odštetnih zahteva. Za 15 godina u Srbiji, UNIQA je sa preko 100 miliona dinara pomogla zajednicu kroz mnoge društveno-odgovorne projekte.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari